serwo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

brzezi1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:35
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

serwo

Post autor: brzezi1000 » czw lut 22, 2007 06:42

mk 3 1,4 abd czy rurko plastikowo która łonczy serwo z kolektorem dolotowym morze dostawać się lewe powietrze i jak to sprawdzic z gury dzieki


GOLF 3 rządzi!!:D:D;];] <rulez>

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw lut 22, 2007 16:45

Jak najbardziej może. A sprawdzic to jedynie naginając rurke w miejscu łączeń i oglądająć, czy nie ma jakiejś szczeliny, ewentualnie słuchać,czy nie syczy i silnik nie zaczyna szarpać. Sprawdź też serwo - wcikasz kilka razy hamulec i trzymając go odpalasz silnik - pedał musi zostać "wciągnięty".



brzezi1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:35
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: brzezi1000 » czw lut 22, 2007 16:55

stonefree pisze:Jak najbardziej może. A sprawdzic to jedynie naginając rurke w miejscu łączeń i oglądająć, czy nie ma jakiejś szczeliny, ewentualnie słuchać,czy nie syczy i silnik nie zaczyna szarpać. Sprawdź też serwo - wcikasz kilka razy hamulec i trzymając go odpalasz silnik - pedał musi zostać "wciągnięty".


[ Dodano: 22 Lut 2007 16:02 ]
a czy morzna wyjońć końcufke z serwa do sprawdzenia i nienarobić żadnej komedji


GOLF 3 rządzi!!:D:D;];] <rulez>

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 22, 2007 17:41

brzezi1000 pisze:a czy morzna wyjońć końcufke z serwa do sprawdzenia i nienarobić żadnej komedji
można, nic się nie stanie.



brzezi1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:35
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: brzezi1000 » czw lut 22, 2007 18:08

dzieki bo tylko mi to zostało do sprawdzenia pisze otym bo od dwucz lat walcze z drganiem silnika na wolnych obrotach w środku wszystko mi drży niby wszystko sprawdziłem obroty mam prawidłowe gume pod wtryskiem wymieniłem aniewiem czemu tak sie dzieje jedynie lewe powietrze ale skond poratuj


GOLF 3 rządzi!!:D:D;];] <rulez>

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw lut 22, 2007 20:46

brzezi1000, A z zapłonem wszystko jest ok? Tak mi przychodzi do głowy z autopsji ... miałem samochod po dzwonie.Drgania były nie do wytrzymania. Wymianiałem poduszki pod silnikiem, próbowałem je luzować, przesuwać silnik na poduszkach.Dopiero odciecie i przespawanie "łapy" o 5 mm dalej ( przesunięte mocowanie poduszki ) zakończyło hece z wibracjami. No ale silnik pracował równo, poprostu drgania się przenosiły...



szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » czw lut 22, 2007 21:13

a ja mam podobnie przy obrotach 750 800 zaczyna drżeć a jak na ssaniu to super 1000obr może ten typ tak ma



brzezi1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:35
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: brzezi1000 » czw lut 22, 2007 22:43

podejrzewam lewe powietrze bo jakby silnik siedziałsztywno w łapach to drgania były by cały czas a umnie jest to nie regularnie jak sie uporam to dam znać


GOLF 3 rządzi!!:D:D;];] <rulez>

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt lut 23, 2007 00:25

brzezi1000 pisze:podejrzewam lewe powietrze bo jakby silnik siedziałsztywno w łapach to drgania były by cały czas a umnie jest to nie regularnie jak sie uporam to dam znać
lewe powietrze zazwyczaj powoduje niestabilne ale raczej zwiększone obroty...
serwo może dawac lewe powietrze - czy jest różnica w obrotach jak wciśniesz hamulec ?
ustawiałeś już zapłon, tylko nie "na słuch" czy "nos" tylko z blokowaniem kompa i przy użyciu lampy stroboskopowej ?
czy jest jakaś różnica czy silnik jest zimny czy ciepły ? ile mają świece ? zaglądałeś pod kopułkę i na palec ? patrzyłeś czy nie ma przebic na kablach ?


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości