CZy przezto moze być duzy spadek osiągów??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

CZy przezto moze być duzy spadek osiągów??

Post autor: browar19 » czw lut 22, 2007 20:22

Witam
Zauwarzyłem ze mój silnik ma mniejsze spręzanie na poszczególnych komorach na 1 ma 14 na 2 ma 12 na 3 ma 8 a na 4 ma 14 jak duzy spadek osiągów przezto moge mnieć??



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 22, 2007 20:36

hamownia prawde Ci powie, na forum nie ma jasnowidzów, ale raczej nie masz sie czym martwic

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 19:37 ]
browar19, na tym co ma 8 zrob probę olejową, tj zbadaj cisnienie sprezania po wlaniu setki oleju przez otwor od swiecy
silnik bierze olej?



Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » czw lut 22, 2007 20:40

tak pali olej nie wiem ile dokładnie ale napewno pali mam rozwalony popychacz na 3 ale niewiem czy tez nie na 2. MOze to tez byc powodem



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 22, 2007 20:47

raczej nie ale w tym wieku czesto uszczlniacze zaworowe juz nie wyrabiaja, wtedy moze brac nawet hurtowe ilsoci ojeu tj 1-2 litrow na 1000 km
moze brac wlasnie przez ten cylinder co ma 8, ale moze tez przez uszczlnicze albo i to i to i mzoe cos jeszcze, trzeba by zajrzec



Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » czw lut 22, 2007 20:59

a dolac jakiegos moto doktora czy cos takiego ?? bo mi sie wydaje ze jesli niema cisnienia to niema tez takiej mocy



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lut 22, 2007 21:13

sas_gti pisze:a dolac jakiegos moto doktora czy cos takiego ??
a co auto chcesz sprzedac ? to jest specyfik ktory leja m.in handlarze jak chca odmłodzic silnik , ale pozniej on sie sypie szybciej niz normalnie.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » czw lut 22, 2007 22:02

jakbym zauwazyl cos takiego jak ty to moj temat brzmialby: jak to naprawic i ile ew mogloby to kosztowac... ale rozne sa priorytety... spadem mozy na pewno jest spory, od nierownej pracy tlokow wiele roznych rzeczy moze Ci poleciec w silniku :bajer:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » czw lut 22, 2007 22:29

nie nic nie sprzedaje silnik bede sprzedawał po wakacjach a pojezdzic musi tylko do konca maja. I bez sensu jest dlamine robic teraz remont silnika

[ Dodano: 23 Lut 2007 12:57 ]
Jakieś podpowiedzi jeszcze??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości