Zimno w aucie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 18, 2007 15:13
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Zimno w aucie
hej mam problem a dokładnie samochow mi sie nie grzeje tzn w srodku w aucie ma zimno wymieniłem termostat i dalej leci chłodne powietrze co to moze byc ??? Pomóżcie bo zamarzne !!! :pub:
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 18, 2007 15:13
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
zimno w aucie
a jeze węże ktore ide do nagrzewnicy sa w takiej samaje temperaturze to co??? chyba wychodzi ze nagrzewnica sie zapchała !! Aha a ta nagrzewnice to mozna jakos czyscic czy kupic nowa bo w sumie cena jest przystępna ???!!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 18, 2007 15:13
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
zimno w aucie
jak auto pochodzi to po jakims czasie leci letnie powietrze a nastawione jest na makasa ciepłe
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Z wymianą jest trochę roboty (nawet cały dzień).
Proponuję odłączyć węże od nagrzewnicy; jeden wąż od szlaufu podłączyć do niej, z drugiej strony inny, aby nie leciało na silnik, tylko z boku i porządnym ciśnieniem przepłukać.
Kolega z forum szosownik (GG 2368858) niestety niewiele zdziałał szlaufem, więc wlał do układu chłodzenia 2,5 litra octu, trochę na tym pojeździł, potem spuścił całą "specjalną" mieszankę z układu i nalał nowego płynu.
Ogrzewanie się poprawiło i to bardzo.
Sprawdź jescze poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Nawet niewielki ubytek płynu w układzie może skutkować niedogrzaniem w środku (zapowietrzenie nagrzewnicy).
Przypomnę, że na grzewnica jest położona w najwyższym punkcie układu.
Proponuję odłączyć węże od nagrzewnicy; jeden wąż od szlaufu podłączyć do niej, z drugiej strony inny, aby nie leciało na silnik, tylko z boku i porządnym ciśnieniem przepłukać.
Kolega z forum szosownik (GG 2368858) niestety niewiele zdziałał szlaufem, więc wlał do układu chłodzenia 2,5 litra octu, trochę na tym pojeździł, potem spuścił całą "specjalną" mieszankę z układu i nalał nowego płynu.
Ogrzewanie się poprawiło i to bardzo.
Sprawdź jescze poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Nawet niewielki ubytek płynu w układzie może skutkować niedogrzaniem w środku (zapowietrzenie nagrzewnicy).
Przypomnę, że na grzewnica jest położona w najwyższym punkcie układu.
Z tym octem to bym uważał, nagrzewnica jest aluminiowa a ocet agresywny.
Jeśli już to szlauf z wodą i płukać jak chłodnicę. Oczywiście w "odwrotnym obiegu" czyli podać wodę przez kruciec wylotowy. Środki tak agresywne jak ocet to ostateczność.
Jeśli już to szlauf z wodą i płukać jak chłodnicę. Oczywiście w "odwrotnym obiegu" czyli podać wodę przez kruciec wylotowy. Środki tak agresywne jak ocet to ostateczność.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Jetta to nie Golf tam nie ma nic takiego co piszesz!sklassa pisze:Mialem podobne objawy w swojej jettcie.Co zrobilem,otoz wywalilem zawor i termostat ktore znajduja sie na wezach doprowadzajacych wode do nagrzewnicy i odrazu jest milutko i cieplutko.
[ Dodano: 21 Lut 2007 19:31 ]
niestety płukanie samą wodą mi nie pomogło!zodiak pisze:Z tym octem to bym uważał, nagrzewnica jest aluminiowa a ocet agresywny.
Jeśli już to szlauf z wodą i płukać jak chłodnicę. Oczywiście w "odwrotnym obiegu" czyli podać wodę przez kruciec wylotowy. Środki tak agresywne jak ocet to ostateczność.
trzeba czymś pomóc!
ocet jest bezpieczniejszy niż np.odkamieniacz do chłodnic!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości