Golf II. Biały nalot pod korkiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piterpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 19, 2007 11:20
Lokalizacja: Lublin

Golf II. Biały nalot pod korkiem

Post autor: piterpl » śr lut 21, 2007 02:11

Witam. Posiadam Golfa II silnik 1.8 benzyna/gaz. Zauważyłem ostatnio, że pod korkiem oleju gromadzi mi się biały nalot. Czy to groźny objaw? Poszperałem w internecie i znalazłem jakieś wzmianki o tym, że pierwszym winowajcą może być uszczelka pod głowicą. Samochód mam od września 2006 roku ale nalot zauważyłem dopiero jak przyszła taka konkretniejsza zima. A i jeszcze jedno niezbyt szybko ale jednak ubywa nieco płynu chłodzącego. Czy radzicie jak najszybciej wymienić ową uszczelkę?
z góry dzięki za odpowiedzi.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr lut 21, 2007 03:59

Jeśli jeździsz krótkie odcinki to taki nalot na korku jest zjawiskiem naturalnym, powinien zniknąć po przejechaniu dłuższej trasy.
U ciebie jednak ubywa płynu, co może świadczyć o uszkodzonej uszczelce.Sprawdź czy nie przybywa oleju, czy na bagnecie jest też maź.
Uszczelkę jeśli jest uwalona wymień jak najszybceij.Wskazane jest też planowanie głowicy.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr lut 21, 2007 10:37

bodzio_j ma racje jesli pokonujesz mała odcinki to jest to normalne zjawisko. Para wodna skrapla sie w silniku a anstepnie miesza z olejem co powoduje pojawianie sie mazi pod korkiem oraz na bagnecie oleju. Zeby sie tego pozbyc nalezy przejechac dłuzszy odcinek np 50Km zeby silnik sie nagrzał a wilgoć odparowała. uszczelke pod. Jelsi nie ubywa Ci płynu chłodzącego w wiekszych ilościach. Jesli tak to napisz co ile i ile wlewasz płynu. Wtedy bedizemy mieli pewnosc co i jak.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » śr lut 21, 2007 11:17

było o tym kilka razy pisane, trzeba poszukać, sam kiedyś pytalem o to, poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82157


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lut 21, 2007 15:34

Mam to samo jezdze codziennie po 10 kilosow w jedna strone i pozniej wracam tez mam taki nalot silnik sie nie dogrzeje i skrapla sie paruje wilgoc jest i robi sie nalot tylko mi plynyu nie ubywa u ciebie moze to byc uszczelka chyba ze masz wyciek gdzies maly



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » śr lut 21, 2007 15:43

bodzio_j pisze:Jeśli jeździsz krótkie odcinki to taki nalot na korku jest zjawiskiem naturalnym, powinien zniknąć po przejechaniu dłuższej trasy
zgadza się :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
wujekgoodadvice
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 15:09
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Post autor: wujekgoodadvice » śr lut 21, 2007 17:39

Ja do pracy mam niecałe 5 km i też mam nalot pod korkiem z powodu tych krótkich tras,żadnych innych objawów tego zjawiska nie zauwazyłem(poza dużym spalaniem jak się jezdzi praktycznie cały czas nie zagrzanym samochodem:/ ).


[b]kupie Audi 80 b4 zdecydowanie:)[/b]

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lut 21, 2007 19:49

wujekgoodadvice pisze:Ja do pracy mam niecałe 5 km i też mam nalot pod korkiem z powodu tych krótkich tras,żadnych innych objawów tego zjawiska nie zauwazyłem(poza dużym spalaniem jak się jezdzi praktycznie cały czas nie zagrzanym samochodem:/ ).
Dokładnie dobrze mowisz spalanie tez mnie wnerwia



Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » śr lut 21, 2007 23:54

Tez mialem to samo, zasiegłem porady mechanika i jest tak jak koledzy sie wypowiadaja !! za krotkie trasy - niedogrzany silnik


posłużę Vagiem

piterpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 19, 2007 11:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piterpl » czw lut 22, 2007 00:54

Wielkie dzięki za odpowiedzi.
Jeśli chodzi o długość trasy to robie codziennie jakieś 26km w jedną stronę i po ok 8/9 godzinach wracam z powrotem, więc nie są to długie trasy.
Przyjrzę się jeszcze dokładniej temu płynowi chłodzącemu.
dzięki, pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 308 gości