Od pewnego czasu mam wrażenie że z moim golfikiem jest coś nie tak, mianowicie gdy przyspieszam na 4 lub 5 bigu odczuwam delikatną zawieszkę (przyduszanie). Wymieniłem filtr powietrza, świece, filtr paliwa, palec w aparacie i nic dalej to samo. Na wolnych obrotach da się odczuć delikatne falowanie. Co może być przyczyną?
Delikatne przyduszanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Delikatne przyduszanie
Witam
Od pewnego czasu mam wrażenie że z moim golfikiem jest coś nie tak, mianowicie gdy przyspieszam na 4 lub 5 bigu odczuwam delikatną zawieszkę (przyduszanie). Wymieniłem filtr powietrza, świece, filtr paliwa, palec w aparacie i nic dalej to samo. Na wolnych obrotach da się odczuć delikatne falowanie. Co może być przyczyną?
			
									
									Od pewnego czasu mam wrażenie że z moim golfikiem jest coś nie tak, mianowicie gdy przyspieszam na 4 lub 5 bigu odczuwam delikatną zawieszkę (przyduszanie). Wymieniłem filtr powietrza, świece, filtr paliwa, palec w aparacie i nic dalej to samo. Na wolnych obrotach da się odczuć delikatne falowanie. Co może być przyczyną?
- marek2907
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2610
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 - Kontakt:
 
w takich warunkach to normalne spalaniepucek2 pisze:Co do spalania to przy mrozie spali 12l (4km do pracy) tak chyba musi być?
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
						:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
12 litrów to troche sporo, no chyba ze mocno deptasz, albo grzejesz dłużej niż pół minuty stojący samochód ...  - sprawdziłbym termostat (czy auto sie szybko nagrzewa i trzyma temperature w trasie - przy sprawnym praktycznie po 10 minutach jazdy na mrozie powinno byc cieplo na full) i czujnik temperatury (czy przypadkiem auto nie chodzi na bogatej mieszance - może warto sprawdzić świece).
Kolejna sprawa to przełącznik chwytu ciepłego powietrza znad kolektora - w zimie kluczowa sprawa.
Co do kompa to przestawionego zapłonu chyba nie wykryje, a krokowca raczej tak (nie jestem pewien na 100%) .
			
									
									Kolejna sprawa to przełącznik chwytu ciepłego powietrza znad kolektora - w zimie kluczowa sprawa.
Co do kompa to przestawionego zapłonu chyba nie wykryje, a krokowca raczej tak (nie jestem pewien na 100%) .
TDPower
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości


