Pomocy :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Pomocy :(

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 09:37

wszystko bylo ok a tu od paru dni gdy sie samochod nagrzeje po ok przejechaniu 5 km po wysprzegleniu na luzie od razu gaśnie obojetnie czy na lpg czy benzynie.mam silnik chyba ten gaznik pierburg 2ee



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 11:23

Obrazek

[ Dodano: 20 Lut 2007 10:29 ]
Obrazek

[ Dodano: 20 Lut 2007 10:30 ]
sprawdż czunik temperaturu płynu chłodzącego



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 11:53

tylko jak go sprawdzic i gdzie on jest?a moze to byc wina bo czytalem tej gumowej uszczelki pod gaznikiek?dodam ze wszystko jest super dopoki sie bie nagrzeje



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 11:57

czujnik temperatury masz na plastikowym trojaku przy głowicy tam gdzie dochodzi górny wąż od chłodnicy , a co do uszczelki pod gaznikiem to owszem tak samo moze dawac szkołe , tylko powinny Ci obroty świrowac raz wyzsze a raz nizsze



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 11:58

to juz wiem który to,tylko jak go sprawdzic czy dziala?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 12:04

w temperaturze 20 stopni jego opór ma miec 2000-3000 ohm

[ Dodano: 20 Lut 2007 11:06 ]
poczekaj chwile dam Ci dokładne dane



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 12:07

sory za glupie pytania ale jestem laikiem w tych sprawach.czyli jak mam to sprawdzic?zaplic silnik i miernikiem sprawdzic ile jest omów?czy jak dokladnie?jescze raz sorry



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 12:13

Obrazek



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 12:14

duzo to mi to nie mowi :cry: jak njprosciej sprawdzic?czym i wogole



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 12:15

wyjmujesz czujnik i całkiem osobno podłączasz omomierz do styków i ogrzewasz , fajnie jest miec termometr , grzac go mozesz w wodzie , i ma sie zgadzac opór w zalezności od temperatury , masz tabelke

[ Dodano: 20 Lut 2007 11:18 ]
w tabeli masz temperatura 20 stopni , opór między 2000 a 3000 tys ohm i tak dalej

[ Dodano: 20 Lut 2007 11:20 ]
zero stopni miedzy 5000 a 6500 ohm itd



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 12:20

oki,wielkie dzieki moze jakos dam rade. a ten omomierz to takie co jest pokretlo i mozna np akumulator sprawdzac itd inne napiecie?

[ Dodano: 20 Lut 2007 11:22 ]
czyli np wloze go w wode zeby bylo zero stopni i wtedy zmierze te omy tak?przylozyc plus i minus do wsuwek?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 12:28

tak czyli miernik uniwersalny , akumlator sie mierzy na V a opór na ohm wystarczy jak zobaczysz czy czujnik ma w 20 stopniach między 2000 a 3000 tys ohm , czyli między 2 a 3 kilo - ohmy tak do tych wsuwek , tylko nie wiem jaki masz czyjnik z dwoma czy z 4 wsówkami



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » wt lut 20, 2007 12:31

jak dobrze pamietam to z dwoma,oki super wiec wzme kubek z woda na 20 stopni i sprawdze.a jakie mogą byc wahania?cczy ma byc w tej granicy?ost zauwazylem ze wiatrak od chodnicy mi sie nie wlacza w dolna rura od chlodnicy jest zawsze zimna ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym

[ Dodano: 20 Lut 2007 11:32 ]
:)a jak niestety bylby na 4 to co?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 20, 2007 12:38

wiatrak chłodnicy ma termowyłącznik , ale on jest wkręcony do chłodnicy ,to jest zupełnie coś innego , widocznie masz cos nie tak z termostatem , a jesli czujnik temperatury ma cztery piny to dwa są do miernika temperatury co masz w zegarach a dwa pozostałe te co Ciebie powinny interesowac dają dane do sterownika , i o te właśnie chodzi , więc to co masz sprawdzic to nie jest wyłącznik wentylatora chłodnicy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 411 gości