Drgania na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bobik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 14, 2006 11:15
Lokalizacja: koszalin

Drgania na wolnych obrotach

Post autor: bobik22 » pn lut 19, 2007 23:09

Witam.Czy za drgania samochodu ale tylko na wolnych obrotach na ciepłym silniku,a więc na postoju, może być odpowiedzialny zawór recyclingu spalin ,o ile taki jest w silniku 1.6i alm-ABB .Wszystko sprawdzone poduch ok .Wydaje mi się że jak miałem nieszczelny układ wydechowy (rura kolektorowa) to drgania były mniejsze jak wymienili mi uszczelkę i nie było przedmuchu to się nasiliły.wydech nie drga.Obroty stabilne .drga kierownica ,kokpit i czuć drgania na siedzeniu



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn lut 19, 2007 23:31

muszę cie zmartwić
kultura pracy na biegu jałowym siulników 1,6 i 1,8 niejest najwyższych lotów
napisz jeszcze jakie masz obroty na jałowym


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt lut 20, 2007 00:01

A który masz rocznik auta?Bo jeśli jest to wielopunkt 1.6 75 koni to drgać będzie i tyle. Ten typ tak ma.



Awatar użytkownika
Czara
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt maja 16, 2006 10:30
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Czara » wt lut 20, 2007 08:25

Ja mam 1,6 rocznik 93' i mi na wolnych i na zimnym drga dosyć mocno (wolne obroty 700) na ciepłym ujdzie ale też mi sie to nie podoba.


Gofry RULEZ :) http://klub.chip.pl/czara/dupa3.jpg

bobik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 14, 2006 11:15
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bobik22 » śr lut 21, 2007 23:04

tak mam taki silni rocznik2000 przebieg 93000 ale drgania mam tylko na ciepłym silniku ,a kiedyś ich nie było

[ Dodano: 21 Lut 2007 22:05 ]
obroty 780 prawidłowe i nie falują



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lut 21, 2007 23:16

Zawór recyrkulacji spalin może mieć wpływ. Powiedz mi czy przed wymianą uszczelki pierdział Ci w tłumnik? Może zaczął teraz? Jeśli nie pierdział to wymiana uszczelki pod kolektorem była zbyteczna. Prawidłowo takie prace powinno wykonuwać się podczas remontów głowicy, żeby dokonać splanowania głowicy i kolektora. Możliwe, że teraz dopiero uszczelka jest źle spasowana przez co auto może prykać i się trząść.
Jeszcze jedno najbardziej prawdopodobne. Najprawdopodobniej robiłeś u partacza, który urwał Ci mocowanie rury pod silnikiem. To jest najczęstrza przyczyna drgań samochodu. Pewnie po odkręceniu kolektora zaparł się, żeby go odsunąc od głowicy po czym pękło mocowanie i się trzęsie. Wejdź pod auto i zobacz czy nie jest urwane. Jeśli jest to spawareczka + zabespiecznie akumulatora lub odpięcie i spawaj



bobik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 14, 2006 11:15
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bobik22 » pt mar 02, 2007 21:00

ale ja tam nie mam żadnego uchwytu



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt mar 02, 2007 21:19

Sprawdź dobrze. To jest mocnowanie pod silnikiem. Wydaje mi się, że powinieneś to mieć.



bobik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 14, 2006 11:15
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bobik22 » sob mar 03, 2007 00:40

sprawdzałem już i żadnego uchwytu nie znalazłem między kolektorem a katalizatorem,ale sprawdzę jeszcze raz i się odezwę .Dzięki

[ Dodano: 02 Mar 2007 23:42 ]
AAA ta uszczelka była wymieniana na połączeniu rury wydechowej odchodzącej od silnika



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob mar 03, 2007 01:23

Czara pisze:Ja mam 1,6 rocznik 93' i mi na wolnych i na zimnym drga dosyć mocno (wolne obroty 700) na ciepłym ujdzie ale też mi sie to nie podoba.
Sprawdz przez odpinanie przewodów od poszczególnych świec - jeśli przy którejś nie będzie zmiany - to znaczy że ta nie działa, albo nie dostaje sygnału. A wogóle świece masz świeże ? A w jakim stanie masz kable ?
Ja ostatnio zmieniłem kable i kultura pracy silnika mocno sie zmieniła in plus, a dodam że wydawało mi się że jest OK, tzn bez problemów z zapalaniem przerywaniem itp. Tylko w nocy po deszczu po kablach delikanie goniły iskry...


TDPower

Awatar użytkownika
Czara
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt maja 16, 2006 10:30
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Czara » sob mar 03, 2007 01:44

Świece nówki mam, NGK bur6et. Kable mam te które były jak kupowałem furę więc pewnie mają z 13 lat :)


Gofry RULEZ :) http://klub.chip.pl/czara/dupa3.jpg

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob mar 03, 2007 01:57

Jesteś pewnien że problem pojawił się po zmianie uszczelki?Czy zmieniono w końcu uszczelke pod kolektorem czy między kolektorem a rurą? Może po prostu w tym czasie poszły Ci poduszki pod skrzynią lub pod silnikiem. Ja rozwiążesz problem odezwij się.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: IronShadow0Zew i 570 gości