Traci obroty i gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pn lut 12, 2007 20:37

Pozwole sobie podpiac sie pod temat:
Silnik 2.0 8v 96 rok, brak lpg.
Kilka dni temu auto na odcinku 10 km zgasło 3 razy.Autem jezdze od ponad 2 lat i nie zdarzyło mi sie to nigdy, a tu nagle 3 razy pod rząd :( Roznica w porownaniu do wyzej wymienionych przypadkow jest taka, ze nie muli sie i wszystko jest ok poza tym,ze przy zmianie biegów i wrzuceniu sprzegła obroty spadają (ale nie jak zwykle do ok 900 obrotów/min) do 400-500 obrotow na minute, a pozniej się jakby odbijają i wracaja na 900 i wtedy jest wszystko ok, są już stałe. Czasem jednak spadną ponizej 400 i wtedy silnik gasnie. Dodam,ze ostatnio dosc rzadko jezdze autem i wiekszosc czasu spedza w garazu. Dzisiaj odpiąłem aku, bo gdzies tu na forum wyczytałem,ze jest jakas szansa,ze sie bład wykasuje z kompa...jelsi taka jest przyczyna oczywiscie...


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MarcOrs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 16:17
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: MarcOrs » wt lut 13, 2007 00:07

heh ja mam cos podobnego tyle ze moj golfik gasnie tylko na zimnym silniku jak juz ma swoja temperature 90 stopni to wogole nie gasnie chodzi jak zyleta ,co mam sprawdzic bo nie widzi mi sie oddac auta do mechanika "specjalisty" bo znowu wyciagnom odemnie kupe kasy :/


PozdraVWiam

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt lut 13, 2007 00:31

MarcOrs pisze:heh ja mam cos podobnego tyle ze moj golfik gasnie tylko na zimnym silniku jak juz ma swoja temperature 90 stopni to wogole nie gasnie chodzi jak zyleta ,co mam sprawdzic bo nie widzi mi sie oddac auta do mechanika "specjalisty" bo znowu wyciagnom odemnie kupe kasy :/
Czujnik temperatury - najczęściej znajduje się na króccu wychodzącym z głowicy - sprawdzasz mierzac opór (zimny 2-3 kOhm, ciepły 200-300 Ohm) - nie wiem jak jest dokładnie w 2.0 ale generalnie chodzi o to że komp nie ma dokładnej informacji o temperaturze silnika... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
MarcOrs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 16:17
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: MarcOrs » śr lut 14, 2007 17:22

Zmierzyłem 2.6 kOhm na zimnym wiec ok a mam problem tylko na zimnym wiec nie wiem czego teraz sie uczepic :/


PozdraVWiam

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lut 14, 2007 21:57

MarcOrs, czujnik temp powietrza zasysanego mierzysz między 1 i 2 pinem i masz otrzymać wartości:
0 stopni - 5500-6500 ohm
10 stopni - 3500-4200 ohm
20 stopni - 2340-2680 ohm
30 stopni - 1550-1800 ohm
40 stopni - 1050-1250 ohm
50 stopni - 725-850 ohm
60 stopni - 550-615 ohm
70 stopni - 380-445 ohm
80 stopni - 290-330 ohm


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw lut 15, 2007 00:56

Z tego co wiem to AEE jest na wtrysku magneti mareli, możesz troche o nim poczytac tutaj
http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/plik ... arelli.pdf
jest napisane jakie jeszcze czujniki maja wplyw na prace zimnego silnika, jesli dobrze pamietam to jest tam jeszcze jakis czujnik temp-cisnienia w kolektorze dolotowym, moze cos z nim ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » ndz lut 18, 2007 14:50

witam mam pytanko. Mam golfa 1.3 na gazniku i problemem sa wolne obroty. z poczatku coś tam jeszcze trzymało a teraz jak dodam gazu i puszcze to momentalnie zgaśnie, a jeśli go zapale bez gazu to nachwile idzie ale nawet jak puszcze sprzeglo na luzie to zgasnie. co to może byc???



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 19, 2007 21:14

milek_22 pisze:witam mam pytanko. Mam golfa 1.3 na gazniku i problemem sa wolne obroty. z poczatku coś tam jeszcze trzymało a teraz jak dodam gazu i puszcze to momentalnie zgaśnie, a jeśli go zapale bez gazu to nachwile idzie ale nawet jak puszcze sprzeglo na luzie to zgasnie. co to może byc???
- regulacja biegu jałowego
- dysza biegu jałowego
- nieszczelnośc - lewe powietrze przez podstawę gaźnika lub przewód do serwa lub przewód z podstawy gaźnika do siłownika
- zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej
- uszkodzony siłownik
- uszkodzony czujnik temperatury
różne rzeczy - jak się zachowuje na zimnym/ciepłym ? czy zapalnie OK ? czy podczas jazdy OK ? Jak spalanie ?


TDPower

Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » wt lut 20, 2007 01:13

juz mam wyjaśniona polowe problemu, az wstyd sie przyznac ale po prostu ukręcił sie przewód do elektrozaworu w gazniku. dlaczego polowa problemu?bo gaśnie dalej, tyle że nie momentalnie po zdjeciu nogi z gazu. wlasnie wyciagnolem aparat zaplonowy i zajrze do niego, jesli nic nie wypatrze(polamanych plastikow na tych lapkach itp) to zawioze to jutro do elektronika i wszyscy bedziemu madzejsi hehe.dzieki za podpowiedzi



andzik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 25, 2010 00:13
Lokalizacja: Kamień
Kontakt:

Post autor: andzik » pt lut 26, 2010 22:31

a jam mam problem prawie podobny tylko mi obroty silnika rosną i spadają gwałtownie tak 1200-1300 spada tak prawie do 700 i rośnie z powrotem gwałtownie samochód pali dobrze jak jadę to na niskich obrotach czasami szarpie np na 2 biegu tak jak by mi paliwo odcinało jest to golf 3 1.6 abu 94r dodam że mam problem z temp ukł. chłodzenia dochodzi mi do 70 stopni po czym się wiatrak załącza i mi nie pozwala zagrzać auta do 90 stopni nie przekracza 70 zdjąłem wtyczkę od wentylatora i auto się zagrzewało do 90 stopni czy to wina czujnika wkręconego do chłodnicy który załącza wiatrak termostat wymieniony czy to ma wpływ na te obroty i nie równa prace silnika???????? proszę i czekam na od pozdrawiam

[ Dodano: 26 Lut 2010 21:34 ]
czy może to czujnik temp cieczy chłodzącej oszukuje??? a wiatrak się dobrze załącza chciarz węzę są letnie to chyba dobrze pokazuje temp no sam nie wiem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 330 gości