Sprzęgło??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzembol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt sty 12, 2007 21:56
Lokalizacja: Świętochłowice

Sprzęgło??

Post autor: Grzembol » pn lut 19, 2007 19:11

Witam !
Chciałbym sie dowiedzieć co może być przyczyną tego że czasami gdy chce ostrzej ruszyc np.spod świateł albo skadś wyjechac auto wchodzi na obroty ale nie "ciągnie" dzieje sie tak na 1-szym i 2 gim biegu...na trójce już sie uspakaja. Może to być wina zjechanego sprzęgła?Czy jakaś inna usterka?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn lut 19, 2007 20:01

na 90%tarcza do wymiany,jesli obroty nierosna wraz z predkoscia.a nie zgrzytaja ci biegi lub cos podobnego?



Awatar użytkownika
Grzembol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt sty 12, 2007 21:56
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Grzembol » pn lut 19, 2007 20:05

biegi ładnie wchodza...ale w sumie te wchodzenie na obroty jest tylko na 1 i 2 biegu.pewnie przez to ze moment spada dlatego na 3 juz jest w sumie ok.
jesli ruszam a pozniej mu depne gazu jest OK.ale jak chce ruszyc z przygazówki albo tak jakby z piskiem...owszem..chwile pisknie ale zaraz przestaje....nie mowie o tym ze chodzi mi zeby piszczec przez 15 min.ale wydaje mi sie ze powinien dluzej zapiszczec...


[url=http://janek4087.prophp.org/motoryzacja.html]Poradniki m.in.o motoryzacji[/url]

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » pn lut 19, 2007 23:53

No to stary pewnie masz problem ze sprzęgłem, tzn. tarcza wraz z dociskiem do wymiany. Jak wciskasz gaz agresywniej to obroty silnika rosną a prędkośc nie wzrasta, dzieje się coś takiego?? Jeśli tak to się dzieje to masz nadpalone sprzęgło i nic nie zrobisz prócz wymiany. I radze zrobić to jak najszybciej bo później będzie coraz gorzej... pozdrawiam


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pn lut 19, 2007 23:59

Grzembol pisze:Czy jakaś inna usterka?
nei wiem czy ktos sie ze mna zgodzi ale jak dla mnei to jush 3 przypadek takeigo objawu w mk2 z silniczkeim RF

Tesh to mialem, oczywscie tarcza ale nei koneicznie zuuzyta tylko zalana olejem cieknacym przez siemering walu

kumel tesh mial RF, kupil auto od szefa mojego( auto zakladowe), 3 razy nasi mechanicy wymieniali tarcze, ale nigdy nei wymienili siemeringu, wiec bylo jakies 100km dobrze potem znow to samo, wyminilismy tarcze i siemering i do tej pory smiga, znaczy smigal do wczoraj (wypadek)

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 23:01 ]
a i o bu przpadkach dzialo sie to tylko i wylacznie na cieplym silniku, jak byl zimny ta palil kapcia jak sie nalezy


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt lut 20, 2007 00:08

tak czy siak skrzynia do wyciagniecia i wtedy bedzie widac



Awatar użytkownika
piopio81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: piopio81 » wt lut 20, 2007 00:50

Moim zdaniem to starta tarcza sprzęgła.Docisk raczej nie bo by skakało przy ruszaniu.
Najlepiej wymienic komplet, wto najdroższe rozwiązanie ale z pewnością najtrwalsze.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt lut 20, 2007 08:52

piopio81 pisze:Najlepiej wymienic komplet, wto najdroższe rozwiązanie ale z pewnością najtrwalsze
Popieram, tylko ktoś bez pojęcia wymieni samą tarczę lub sam docisk. Mimo że na początek komplet kosztuje troszkę, to zwróci się to długą bezawaryjną pracą sprzęgła.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
wojciche
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt gru 29, 2006 10:07
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: wojciche » wt lut 20, 2007 09:55

stara dobra prawda jak już rozebrałem i się namęczyłeś wymień wszystko co może się wyeksploatować. Nie zrobisz tego znowu będziesz musiał rozbiera ć wszystko żeby jakiś mały symering wymienić. Zrób tak jak koledzy mówią wymień wszystko łącznie z symeringiem i będziesz miał spoko do samego końca tego auta.


nie ma to jak VW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości