Obroty po odpaleniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty po odpaleniu
Mam problem pojechałem dzisiaj do kolegi podłaczył kompa i wyskoczyły mi 3 błedy.
1) 00515 Czujnik Halla G40 ( brak sygnału) Ale ziomek wytłumaczył to tym ze silni nie był na chodzie.
2) 00561 Adaptacja mieszanki Granica adaptacji przekroczona.
3) 00525 Sonda Lambd G39 Zwarcie do masy.
I tu mam pytanie w jaki sposób pozbyc sie tych błedów jak je wyeliminowac dadam ze jest Golf 3 1.8 AAM (poza resetem kompa po przez zdjecie klemy na jakis czas).
I co jeszcze moge dodac po odpaleniu silnika (zimnego) kopci na czarno z wydechu smierdzi paliwem i pracuje tak jak by chodził na 3 gary (szarpie go ) w momecie gdy go przegazuje pracuje juz normalnie . Auto ma LPG i na gazie działa normalnie wymieniłem przewody kopułke i swiece i czujnik Temperatury cieczy na nowy (orginalny) Ale objawy dotyczace rozruch silnika o których pisze pojawiały sie zanim zamatowałem LPG. prosze o pomoc
1) 00515 Czujnik Halla G40 ( brak sygnału) Ale ziomek wytłumaczył to tym ze silni nie był na chodzie.
2) 00561 Adaptacja mieszanki Granica adaptacji przekroczona.
3) 00525 Sonda Lambd G39 Zwarcie do masy.
I tu mam pytanie w jaki sposób pozbyc sie tych błedów jak je wyeliminowac dadam ze jest Golf 3 1.8 AAM (poza resetem kompa po przez zdjecie klemy na jakis czas).
I co jeszcze moge dodac po odpaleniu silnika (zimnego) kopci na czarno z wydechu smierdzi paliwem i pracuje tak jak by chodził na 3 gary (szarpie go ) w momecie gdy go przegazuje pracuje juz normalnie . Auto ma LPG i na gazie działa normalnie wymieniłem przewody kopułke i swiece i czujnik Temperatury cieczy na nowy (orginalny) Ale objawy dotyczace rozruch silnika o których pisze pojawiały sie zanim zamatowałem LPG. prosze o pomoc
Witam.
Skoro tak się dzieje jak jest zimny to najprawdopodobniej musisz pojechac do gaziarza i ustawic emulacje. Przerabialem ten temat jesienią.
Wpisz w szukajce "emulacja" w dziale LPG i poczytaj te posty a napewno znajdziesz rozwiazanie.
Pozdrawiam
Skoro tak się dzieje jak jest zimny to najprawdopodobniej musisz pojechac do gaziarza i ustawic emulacje. Przerabialem ten temat jesienią.
Wpisz w szukajce "emulacja" w dziale LPG i poczytaj te posty a napewno znajdziesz rozwiazanie.
Pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
Jeszcze co moge dodac to koles który robił test spytał w jaki spoób przeprowadzam reset kompa. Moja odp. na zadane pytamie sciagam kleme na 30 minut potem zakładam i jest dobrze . nastepne pytania po jakim czasie zmieniam prace silnika na LPG odpowiedziałem ze po paru minutach a on nat ze to bardzo zle robie . Amianowicie Autko powinno przejechac na PB. około 20 40 Km. bo w tym czasie ECU nałapie ustawien i sie skonfiguruje i nałapie poprawnych ustawien czy to prawda. Co o tym myslicie .Panowie czy koles nie wymysla sobie.
brednie..... jedyny błąd przy AAM i instalce II gen. dobrze ustawionej to zwarcie sondy do masy- jest tosposób emulacji, formuowicze polecają tryb "otwarty" lub na sztywno ale nie sprawdzałem bo standardowe ustawienia biegają wysmienicie w wielu znanych mi autach. Pozdrokolego .... masz LPG więc błędy jakie tu przytaczasz są normalnym dodatkiem do gazu.... jak by to powiedziec.... po prostu tak juz musi byc.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 347 gości