Obroty po odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Obroty po odpaleniu

Post autor: cezarek » pn lut 19, 2007 16:08

Mam problem pojechałem dzisiaj do kolegi podłaczył kompa i wyskoczyły mi 3 błedy.
1) 00515 Czujnik Halla G40 ( brak sygnału) Ale ziomek wytłumaczył to tym ze silni nie był na chodzie.
2) 00561 Adaptacja mieszanki Granica adaptacji przekroczona.
3) 00525 Sonda Lambd G39 Zwarcie do masy.
I tu mam pytanie w jaki sposób pozbyc sie tych błedów jak je wyeliminowac dadam ze jest Golf 3 1.8 AAM (poza resetem kompa po przez zdjecie klemy na jakis czas).
I co jeszcze moge dodac po odpaleniu silnika (zimnego) kopci na czarno z wydechu smierdzi paliwem i pracuje tak jak by chodził na 3 gary (szarpie go ) w momecie gdy go przegazuje pracuje juz normalnie . Auto ma LPG i na gazie działa normalnie wymieniłem przewody kopułke i swiece i czujnik Temperatury cieczy na nowy (orginalny) Ale objawy dotyczace rozruch silnika o których pisze pojawiały sie zanim zamatowałem LPG. prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » pn lut 19, 2007 16:27

Wskazywało by na to że sonda lambda do sprawdzenia lub nawet bez tego do wymiany, odpowiada ona za stan mieszanki. Czuć bęzyne bo jeden z garów nie pali, pewnie się zalewa. Zreszto tak wskazywały by błędy.



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pn lut 19, 2007 17:02

Ale słyszałem ze sonda Lambda nie działa na zimnym silniku dopiero po czasie zaczyna zbierac sygneły do ECU ps. Jak juz przejdzie faze nie równych obrotów po przez dodawanie gazu to juz działa dobrze nawet gdy tylko pracuje na Pb. (widac ze jest to czesta bolaczka Golfów)



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » pn lut 19, 2007 20:25

kolego .... masz LPG więc błędy jakie tu przytaczasz są normalnym dodatkiem do gazu.... jak by to powiedziec.... po prostu tak juz musi byc..... wiecej na ten temat dowiesz się w dziale TECHNICZNE - LPG...



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » pn lut 19, 2007 20:28

Witam.
Skoro tak się dzieje jak jest zimny to najprawdopodobniej musisz pojechac do gaziarza i ustawic emulacje. Przerabialem ten temat jesienią.
Wpisz w szukajce "emulacja" w dziale LPG i poczytaj te posty a napewno znajdziesz rozwiazanie.
Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 19, 2007 20:53

No to zagrzej porządnie auto, potem zresetuj kompa, zrób jazdę i dopiero zczytaj błędy. :bigok:


TDPower

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » wt lut 20, 2007 00:25

Jeszcze co moge dodac to koles który robił test spytał w jaki spoób przeprowadzam reset kompa. Moja odp. na zadane pytamie sciagam kleme na 30 minut potem zakładam i jest dobrze . nastepne pytania po jakim czasie zmieniam prace silnika na LPG odpowiedziałem ze po paru minutach a on nat ze to bardzo zle robie . Amianowicie Autko powinno przejechac na PB. około 20 40 Km. bo w tym czasie ECU nałapie ustawien i sie skonfiguruje i nałapie poprawnych ustawien czy to prawda. Co o tym myslicie .Panowie czy koles nie wymysla sobie.



Martino81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lis 29, 2005 12:12
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: Martino81 » wt lut 20, 2007 09:35

kolego .... masz LPG więc błędy jakie tu przytaczasz są normalnym dodatkiem do gazu.... jak by to powiedziec.... po prostu tak juz musi byc.....
brednie..... jedyny błąd przy AAM i instalce II gen. dobrze ustawionej to zwarcie sondy do masy- jest tosposób emulacji, formuowicze polecają tryb "otwarty" lub na sztywno ale nie sprawdzałem bo standardowe ustawienia biegają wysmienicie w wielu znanych mi autach. Pozdro



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » wt lut 20, 2007 15:12

W tej mojej instalacji widziałem ze jest jakas centralka na której jest napisane BINGO
czy to jest jakas wmiare dobra instalascja czy jakis bubel .


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 347 gości