Duze splanie...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GENGUS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 16, 2007 14:21
Lokalizacja: krasnik

Post autor: GENGUS » pn lut 19, 2007 19:10

no wlasnie to samo u mnie jest chyba ten typ tak ma :helm: ja to myslalem ze to wina modulu sterujacego doprowadzaniem paliwa ale to nie to...a gdzie znajde w golfie sonde lambda?Czy jak zegary mam odpiete to z ona nie dziala? :okej:



luban88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt lut 16, 2007 19:23
Lokalizacja: mikołów
Kontakt:

Post autor: luban88 » pn lut 19, 2007 19:36

jesli masz tego co ja 18.rp gt to sonda jest zaraz pod kolektorem. dochodzi do niej jeden kabelek. ona wygląda mniejwiecej jak swieca zapłonowa. tylko ze jej raczej sam nie sprawdzisz. lepiej jechac do elektryka i ci ja zbada za jakąs dyszke(10zł)

[ Dodano: 19 Lut 2007 18:38 ]
ja jak miałem padnieta sonde to mi palił 16l na 100 km benzyny a teraz pali około 8-10 litrów

[ Dodano: 19 Lut 2007 18:41 ]
a zegary chyba nic do tego nie mają. bo wszystkim steruje ecu( komp)


luban

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt lut 20, 2007 14:38

dokladnie zegary nie maja nic do sondy a test roznie kosztuje w krakowie nawet 60zl sobie ci zlodzieje licza a wystarczy raptem precyzyjny miernik napiecia powino sie wahac od 0 do 0,99

a co do zatrzymywania sie obrotow w GT ja tego nie mam moze potencjometr przepustnicy wam nie domagaja albo faza z serwem hamulcowym
potencjometr jest po lewej stronie wtrysku prawie przy podstawie wchodzi do niego wtyczka



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lut 21, 2007 11:05

luban88 pisze:pewnie ze to czujnik. wymien sobie na nowy i ztesetuj kompa odłączajac plusową kleme na jakies 10 min. daj znac jak to zrobisz bo jestem ciekaw czy pomoze. a co do sondy to sobie ja podłącz bo to ma najwiekszy wpływ na spalanie :pub:

[ Dodano: 19 Lut 2007 17:48 ]
pewnie ze pomiar jest wazny. ja mam np taki problem ze mi sie wieszają obroty na ok 2000 a jak pompuje pedał hamulca to mi jeszcze rosną i tez niewiem co to jet. moze ty sie orientujesz??
Lewe powietrze panie ;)
do sprawdzenia: gumowa podstawa wtrysku, a jak zwiazane z hamulcem to okolice serwa i przewodu kolektor - serwo, lub samo serwo


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości