1.6 max 140km/h czemu???? automat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz lut 18, 2007 22:45

W katalogu do PN są zalecane przez producenta świece 4 elektrodowe. ja takie kupiłem i było ok. Jak cos to kupuj firmy NGK. Zreszta jak podasz w sklepie symbol silnika to cos Ci dobiora

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Bari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 30, 2006 02:31
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Bari » pn lut 19, 2007 07:59

Tak tak NGK sa najlepsze, takie mam tylko ze juz nadaja sie tylko do wymiany i wlasnie tez sa 3elektordowe.Dzieki i pozdraVWiam

[ Dodano: 19 Lut 2007 14:40 ]
A w jaki sposob wyczyscic katalizator i czy w ogole idzie?? :food:


...:::VW:::... z Miłości do Samochodu:)

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn lut 19, 2007 16:42

Bari pisze:A w jaki sposob wyczyscic katalizator i czy w ogole idzie?? :food:
Tylko wywalić, albo wymienić na nowy. Pamiętaj, że klikając w Google "skup katalizatorów" znajdziesz kogoś, kto kupi kata, lub sam wkład za min 100-150 zł. Zwróci Ci się robota, spawanie a może i zakup strumienicy.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 19, 2007 21:07

Katalizator możesz się owszem bawic - jak już to najlepiej zmień na uniwersalny metalowy - Lindo-gobex (ok.300 pln) , ale najpierw sprawdź sobie reszte
- gaźnik (kody błyskowe, potencjometr przepustnicy, regulacja linki gazu, sprawdź czy na ciepłym na lekkim gazie masz w pełni otwartą przesłonę powietrza - trzeba odkręcic obudowę filtra),
- filtr paliwa (taki przelotowy na rurkach z baku pod maską po lewej stronie), mechaniczną pompe paliwa z przodu bloku silnika - zobacz czy ci z niej nie cieknie (takie 2 dziurki po bokach) - to oznaka padniętej membrany.
- ustawienie zapłonu
:bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości