czy pomylenie kabli podlaczenie do kopulki ma wplyw

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz1824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 01, 2007 15:46
Lokalizacja: slaskie
Kontakt:

czy pomylenie kabli podlaczenie do kopulki ma wplyw

Post autor: lukasz1824 » ndz lut 18, 2007 10:48

czy pomylenie kabli podlaczenie do kopulki ma wplyw na ciezkie odpalanie jak jest zagrzany i nie wkrecajacy sie na wszystkie gary



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » ndz lut 18, 2007 11:04

A na zimnym silniku wszystko ok? Jesli tak to winny moze być czujnik halla w aparacie zapłonowym.



lukasz1824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 01, 2007 15:46
Lokalizacja: slaskie
Kontakt:

Post autor: lukasz1824 » ndz lut 18, 2007 11:18

tak na zimnym wszystko ok. al,e jak zaloze znowu nczujnik halla z 1.4 niby jest taki sam nawet numery sie zgadzaja to znowu ma wysokie obroty tzn 1200



greg

Post autor: greg » ndz lut 18, 2007 11:49

lukasz1824 pisze:czy pomylenie kabli podlaczenie do kopulki ma wplyw na ciezkie odpalanie jak jest zagrzany i nie wkrecajacy sie na wszystkie gary
jak pomylisz kable to ci albo nie zapali albo zapali z trudnoscią, ale cieżko będzie chodził. Kolejność kabli znasz, więć max masz 4 pozycje jak możesz wpiać kable. Kumpel jak pomylił to nie odpalił. Ponieważ nie było wiadomo jak one wcześniej były, wsadziłem w kolejnosci zapłonu. Przy drugiej próbie (okazalo się że pomylone o jedno przesunięcie) zapalił bardzo ladnie i miał równe obroty. Skoro nie masz pewności - najppierw ustal czy masz je dobrze. Następnie jak już kable ok to wtedy dopiero grzebiesz gdzie indziej. Tą metodą że nie mam pewnosci czy kle są właściwie to mozna od razu kręcić też aparatem czy grzebać w paliwie. Wykluczasz jedną z możliwych przyczyn (skoro zakąłdasz ze to możliwe) a dopiero szukasz dale.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz lut 18, 2007 14:18

Teoretycznie silnik nie powinien wcale odpalić. ALe jaki ty masz silnik i co to dokładnie za usterka? Jeśli masz wtrysk wielopunktowy zdejmujesz i zakładasz aparat w położenie "jak Ci sie podoba" to nie dziw się, że samochód nie chce wchodzić na obroty. Napisz najpierw kod silnika lub rocznik i pojemność skokową.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości