Post
autor: Grzesiekk1982 » sob lut 17, 2007 18:23
No ja bym to zrobił inaczej. Odkręcasz wąż wychodzący od pompy, a następnieodpalasz silnik lub rozrusznik na 2-3 sekundy. Nie ma prawa nic się pompie stać, a jeśli ktoś będzie czekać aż samo spłynie to niech się liczy, że spłynie połowa płynu.
Po 2 jak wymienisz płyn, pojeździj tydzień i czynność powtórz. Samochód ma pewnie 10 lat, a płyn nigdy nie był wymieniacy. Układ ma obieg zamknięty, więc wszystkie powstające zanieczyszczenia i produkty tarcia w nim zostają. W wielu przypadkach z powodu zużytego płynu zgrzyta pompa, a op wymianie milknie.
Jeśli nigdy nie było wymieniane, a pompę zczyna być słychać, to tylko dwukrotna wymiana wypłucze wzystkie zanieczyszczenia w zadowalającym stopniu. Koszt nieduży, butelka zielonego Febi to jakieś 20-26 zł.
Pozdrawiam.