wysokie obroty w mkII 1,8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

wysokie obroty w mkII 1,8 RP

Post autor: narki » pt mar 25, 2005 17:34

witam
potrzebuje pomocy
na zimnym silniku obroty 1500, na cieplym wzrastaja do 1700 a nawet do 2000 i czasami strasznie sie zatyka na ok 2 sekundy
nie wiem czy to istotne ale zaraz po dopaneniu (zimny) wyrzuca sadze z rury
pomoze ktos????



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » pt mar 25, 2005 20:53

Poczytaj sobie posty o RP-kach. Można je juz liczyć w setkach. :)

A co do wysokich obrotów to na 99% silniczek krokowy ci się zaciera. Możesz go wymontować i przeczyścić. jak to nie pomoże to kup używany za ok 150 zł.
Oczywiście jak masz możliwość to najpierw załóż inny silniczek krokowy i zobacz jak się będzie auto zachowywało. :)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pt mar 25, 2005 22:47

dzieki
czytalem o RPkach ale martwi mnie to mulenie sie i sadza z rury
slyszalem ze po zimie i poruszaniu sie na malych odleglosciach moglo cos zostac w kacie a teraz sie wypala
ile w tym prawdy???
pozdro



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » sob mar 26, 2005 09:49

jak masz kata to najlepiej go wywal. :) Ja tak zrobiłem jakieś dwa lata temu i zauważyłem poprawę. :)
W miejsce kata tłumikarze wspawali mi jakąś prosta strumienice i jest git. ;)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » sob mar 26, 2005 10:17

sprawdz kody, a na moje oko potencjometr przepustnicy Ci pada,na zapalonym silniku odlacz kostke od niego i zobacz czy bedzie jakas roznica



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » czw mar 31, 2005 18:42

potencjometr przepustnicy?
gdzie to?
moze ma cos wspolnego z silnikiem krokowym?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw mar 31, 2005 23:19

"jakaś" różnica :)
bez niego nie bedzie działać ten silnik
standartowo bedzie uwalony nastawnik przepustnicy


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

zed

Post autor: zed » śr maja 04, 2005 14:33

Pewnie standardowo cos z przepustnica a raczej z czyms co ja reguluje czyli pewnie silnik krokowy przeloz inny to porownasz na 99% to jest to pozdro



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: XenO » śr maja 04, 2005 16:43

Moj znajomy mial dokladnie to samo co Ty i wymienil tylko silnkiczek krokowy poprawilo sie odrazu :)


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt maja 06, 2005 23:20

jak chcesz to mam sprawny silniczek krokowy za 100 zl, kupilem a okazalo sie ze moj byl dobry, kasa tylko w bloto poszla ;/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 343 gości