Dziwne zachowanie samochodu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
Dziwne zachowanie samochodu.
Odebrałem wczoraj samochód z całym nowym sprzęgłem i nowym lewym przegubem od mechanika. Pierwsze co zauważyłem to to, ze kierownica chodzi lekko jakby straciła połączenie z kołami. Mam co prawda wspomaganie, ale żeby w 17-letnim samochodzie chodziło lżej niż w nowym Focusie to chyba przesada. Jak ruszam albo dadaje gazu to mi kierownica skręca w prawo. Jak jadę i puszczam gaz też (ale troche mniej), jak wciskam sprzęgło to jedzie prosto i nic nie ściąga. To jedna kwestia.
Druga, chyba połączona z pierwszą to chrobotanie/tarcie. Wczoraj tylko słyszałem i czułem w kierownicy przy mocniejszych skrętacch w prawo, dzisiaj czuję nawet przy ruszaniu i słyszę przy normalnej jeździe. Przed oddaniem do mechanika miał tylko rozwalone sprzęgło i stukający przegub.
Ktoś ma jakiś pomysł co to moze być? Drugi stary przegub do wymiany? Źle założony nowy? Rozregulowana geometria? Łożysko do wymiany (tak nagle i niespodziewanie by wysiadło?)? Wspomaganie zaczęło świrować? Może mi dyferencjał przy okzaji rozwalił? Nie mam pojęcia...
Jakie kto ma sugestie?
Druga, chyba połączona z pierwszą to chrobotanie/tarcie. Wczoraj tylko słyszałem i czułem w kierownicy przy mocniejszych skrętacch w prawo, dzisiaj czuję nawet przy ruszaniu i słyszę przy normalnej jeździe. Przed oddaniem do mechanika miał tylko rozwalone sprzęgło i stukający przegub.
Ktoś ma jakiś pomysł co to moze być? Drugi stary przegub do wymiany? Źle założony nowy? Rozregulowana geometria? Łożysko do wymiany (tak nagle i niespodziewanie by wysiadło?)? Wspomaganie zaczęło świrować? Może mi dyferencjał przy okzaji rozwalił? Nie mam pojęcia...
Jakie kto ma sugestie?
Ostatnio zmieniony czw lut 15, 2007 20:27 przez Darayavahus, łącznie zmieniany 1 raz.
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
Nie, właśnie się nad tym zastanawiam, bo teoretycznie miał wyjętą skrzynię biegów, wyjętą półoś to nawet koła nie trzeba zdejmować do wymiany przegubu wtedy... ale może się mylę. No i jeszcze pozostaje kwestia nagłego pojawienia się nieprzyjemnych odgłosów.
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
Problem jest dalej nierozwiązany... Mam nowe łożysko i nowe łożysko amortyzatora (to gumowe wkręcone w samochód od góry). Sprawa tarcia zniknęła, ale kierownicę mi nadal sam skręca. Chociaż zyskał nieco na stabilności. W zasadzie bym z tym od razu na geometrię pojechał gdyby nie to, ze ściąga go jedynie przy przyśpieszaniu. Przy jeździe "na luzie" jedzie prosto i nawet nie myśli skręcić. Jakieś sugestie?
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości