Centralny zamek oszalał

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » pt lut 16, 2007 14:34

hehe, a jak miałem zepsutą pąpkę to żeby nalać paliwo to musiałem wejść do bagażnika, ściągnąć przewody z pompki i dmuchnąć albo zassać powietrze (już nie pamiętam ) i wtedy mi otwierało klapkę :helm:


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 16, 2007 14:38

jacumba pisze:hehe, a jak miałem zepsutą pąpkę to żeby nalać paliwo to musiałem wejść do bagażnika, ściągnąć przewody z pompki i dmuchnąć albo zassać powietrze (już nie pamiętam ) i wtedy mi otwierało klapkę :helm:
a po co sie tak męczyłeś w MK3 jest w bagazniku specjalne miejsce koło pompki do odryglowania klapki wlewu , w razie awari centralnego :bigok:



Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pt lut 16, 2007 14:39

dzisiaj tez sobie dmuchalem... i tez mi sie wlew paliwa odblokowywal :) ale drzwi nie chcialy :) . Mam nadzieje ze w domu cos wymysle z tym silniczkiem. Jak nie to bede bardzo zly. Chcialem kupic sobie glosniczki Powerbass S6C i wytlumic drzwi i jak na zlosc stowa w plecy akurat teraz :(



Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » pt lut 16, 2007 14:39

miś fazi pisze:a po co sie tak męczyłeś w MK3 jest w bagazniku specjalne miejsce koło pompki do odryglowania klapki wlewu , w razie awari centralnego
tego nie wiedziałem :blush:


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pt lut 16, 2007 14:44

oki, punciki rozdzielilem :) To jak myslicie, sa szanse na uratowanie tego silniczka czy nie? A tak swoja droga, woda to zaraza. Wszedzie sie dostanie :)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 16, 2007 14:46

ja myśle ze sobie poradzisz

[ Dodano: 16 Lut 2007 13:46 ]
ale bez wody zyć sie nie da :bigok:



Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pt lut 16, 2007 14:50

heh, siostra z szwagrem kupili sobie astre i przyjada dzisiaj sie pochwialic a ja wyskocze ze spalona pompa i kluczykiem bede drzwi zamykal. Pech to pech...



Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » pt lut 16, 2007 14:51

heh, siostra z szwagrem kupili sobie astre i przyjada dzisiaj sie pochwialic a ja wyskocze ze spalona pompa i kluczykiem bede drzwi zamykal. Pech to pech...
poczekaj poczekaj jemu z silnika zacznie sie lać a Twoje będzie suche...
Halik82 pisze:To jak myslicie, sa szanse na uratowanie tego silniczka czy nie?
dla chcącego...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pt lut 16, 2007 14:55

lepiej jakby i z tego i z tego sie nie lalo :) Jeszcze powrot do domu mnie czeka... cale 18km na twardym zawieszeniu po cudownych polskich drogach... Po pracy kupuje browara tak na wszelki wypadek :)



Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » pt lut 16, 2007 14:59

Halik82 pisze:. Po pracy kupuje browara tak na wszelki wypadek
no pewnie dziś jest piątek :pub:


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pt lut 16, 2007 15:05

a tak swoja droga to po co sa w aucie bezpieczniki skoro obudowa pompy mi sie stopila a bezpienik nie ruszony :)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 16, 2007 15:18

bo sama pompa w całym układzie nie jest zabezpieczona bezpiecznikiem , zabezpieczony jest cały układ , pompa jak sie spali , albo ma zwarcie to pada zabezpieczenie w elektronice , jakiś opór , dioda , lub tranzystor



Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pt lut 16, 2007 16:10

ostatnie pytanie :) Po co tyle przewodow dochodzi do tej pomy? Przeciez ona tylko pompuje powietrze :) A tam jest ich chyba z 10 :)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 16, 2007 16:27

bo masz podłączony kazdy siłownik , sterownik pompy dostaje impulsy który sie zamkną a który jeszcze nie , a poza tym masz jeszcze opcje domykania



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości