Witam!
Problem polega na tym że jak wciśnie sie przyspieszacz gwałtownie to słychać nawet bardzo słychac duzy pobór powietrza w okolicy przepustnicy, praktycznie tak jakby w ogóle nie było pokrywy filtra powietrza... Tak powinno być czy pobiera sobie lewe powietrze?
Mam jeszcze drygą sprawe... Mainowicie cały czas świeci się dioda od ABS byłem na Vagu i wykazało mi "01276 abs hydrauliczna pompa v64 sygnał poza tolerancją". To oznacza ze jest pompa do wymiany czy może jest jakiś czujnik który wywala bład.
DZIĘKUJE z góry za uwagę i z niecierpliwością czekam na POMOC!!!!!
POZDRAWIAM!!!!
[mk3 1,4i] Bardzo słychać zasysanie powietrza i błąd 01276
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Zakładam, ze masz silnik AEX czyli 1,4 na wielopunkcie. Jesli wciskasz pedał gazu i słyszysz syknięcie po gwałtownym wciśnieciu gazu i auto z minimalnym opóźnieniem wchodzi na obroty (po rozgrzaniu) oznacza to tylko jedno - że wszystko jest w porządku i nawet masz dobrze ustawiony zapłon. Ot taki urok tych silników. Przekornie powiem, że kiedy AEX gwałtownie wchodzi na obroty może to oznaczac za mocne wyprzedzenie zapłonu co bedzie przejawiało się mocnym przydławianiem auta (widoczne na obrotomierzu) po gwałtownym wciśnieciu sprzęgła w ostatniej fazie hamowania silnikiem. Fachowcy elektornicy mówią ze może być to spowodowane tym, że AEXy montowane w Golfach mają zaniżone obroty biegu jałowego w stosunku do tych z Polo. W polówkach obroty AEXów to 750-850 natomiast u nas to 650-750 przy identycznym kącie wyprzedzenia zapłonu. Co do ABSu to się nie wypowiem bo dużo o tym nie wiem a nie chce Cię w błąd wprowadzać. Niech Ci ktoś bardziej kompetentny powie o ABSie. pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości