Za duże ciśnienie w ukł. chłodzenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Za duże ciśnienie w ukł. chłodzenia
witam. w moim golfie III 1.8 B nie wiem dlaczego ale w układzie chłodzenia zbiera sie spore ciśnienie! i gdzie jest w ogóle jakis zaworek odpowiedzialny za to? nie wiem również czy to jest przyczyna tego, ale wiatrak częściej niz zwykle się załącza!!!! a to dopiero końcówka zimy a strach pomyśkleć co bedzie w lecie!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOCY i z góry dzieki za nią
Ostatnio zmieniony ndz mar 25, 2007 12:29 przez meneel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adam Polak
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
- Lokalizacja: wojkowice
- Kontakt:
witam.nie chcę cię straszyć ale być może przyczyną jak to napisałes wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka pod głowicą silnika.nie napisałeś czy wyrzuca ci płyn.radzę w pierwszej kolejności odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzić w nim czy nie podwineła się uszczelka.pozdrawiam
uszczelka raczej nie. płynu mi nie ubywa a poza tym raz juz to przezyłem w poprzednim aucie i raczej odpada. poza tym silnik pracuje tak jak powinien, ma swoją moc i równiutko chodzi!!! tylko ta temperatura!!!!!!!!!! może sprubować odpowietrzyć od nowa układ??Adam Polak pisze:witam.nie chcę cię straszyć ale być może przyczyną jak to napisałes wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka pod głowicą silnika.nie napisałeś czy wyrzuca ci płyn.radzę w pierwszej kolejności odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzić w nim czy nie podwineła się uszczelka.pozdrawiam
Fakt, mógł zapomnieć co to ciepło....
Jak odpalisz na zimnym na wolnych obrotach to sprawdź czy grzeje się mały obieg i jak będzie gorący, zobacz czy coś puszcza na chłodnicę, jak będzie zimna, i mimo temperatury powyżej maxa nie włączy się wiatrak, to na 99,9% termostat. Zamknął się jesienią i tak został....
Ooops, nie doczytałem, wiatrak często się włącza....
Jak odpalisz na zimnym na wolnych obrotach to sprawdź czy grzeje się mały obieg i jak będzie gorący, zobacz czy coś puszcza na chłodnicę, jak będzie zimna, i mimo temperatury powyżej maxa nie włączy się wiatrak, to na 99,9% termostat. Zamknął się jesienią i tak został....
Ooops, nie doczytałem, wiatrak często się włącza....
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
U mnie tez silnik pracował równo,olej był czysty ,płyn chłodzący też, weże napchane jak diabli,wymieniłąem termostat, i nic co sie okazało usczelka pod głowicą.meneel pisze:uszczelka raczej nie. płynu mi nie ubywa a poza tym raz juz to przezyłem w poprzednim aucie i raczej odpada. poza tym silnik pracuje tak jak powinien, ma swoją moc i równiutko chodzi!!! tylko ta temperatura!!!!!!!!!! może sprubować odpowietrzyć od nowa układ??Adam Polak pisze:witam.nie chcę cię straszyć ale być może przyczyną jak to napisałes wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka pod głowicą silnika.nie napisałeś czy wyrzuca ci płyn.radzę w pierwszej kolejności odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzić w nim czy nie podwineła się uszczelka.pozdrawiam
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
witam. mam podobny problem, tzn spore cisnienie w ukladzie chłodzenia. termostat jest nowy i sprawdzałem go w wodzie podgrzewając, płynu niewiem czy ubywa czy go wyrzuca bo za karzdym razem kiedy odkrece korek płyn wyrzuca do góry!!a do tego dziwną sprawa jest fakt iż auto niechce sie zagrzać. po przejechaniu ok 20km temp doszła do 70st. jeśli poszła uszczelka pod głowicą to temperatura powinna szybciej lecieć a nie wolniej.......korek jest nowy i ku temu wszystkiemu dochodzi brak wolnych obrotów ale jak już zgaśnie i odpale na nowo to chodzi. niewiem czy te dwie rzeczy maja coś wspulnego ale może ktoś sie spotkał z taką właśnie sytuacja...pozdrawiam i czekam na podpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 385 gości