Silnik się dusi po wciśnieciu gazu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik się dusi po wciśnieciu gazu.
Pojeździłem wczoraj troszke ostrzej i nagle silnik zaczął się dusić , tzn po wciśnieciu gazu obroty trochę rosną ,a potem nagle sie dusi i spadają i często silnik gaśnie. W ogóle nie da się jeździć. Może macie pomysł co mogło się stać ?
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
więc zostaje nieodpowiednia dawka paliwa lub przestawony rozrządzaplon byl ustawiany u mechanika jest wszystko ok wiec na pewno nie zaplon
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
a kiedy zmieniałeś filtr paliwa ? sprawdz sobie czujniki temperatury i sonde lambda ...brisk1 pisze:Mam to samo Golf MK3 1.4 ABD dokladnie to amo jest u mnie dlawi sie jak cholera wynienione: kopulka, plalec i swiece (NGK) Nie mam pojaecia co moze byc :/ Prosze o pomoc moze ktos mial to samo i udalo sie jakos zrobic?
TDPower
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
UStawienie zaplonu u mechanika nie jest jeszcze warunkiem poprawności ustawienia. Sprawdź czy pasek jest na punktach. Najpierw wykręć korek ze skrzyni i sprawdzaj na postawie tego. Te objawy, które są opisane (wykluczając najbardziej prawdopodobny zapłon) mogą wskazywać na niedomagania układu zasilania paliwem. Trzeba sprawdzić czy nie jest wywalona uszczelka pod wtryskiem i czy wężyki doprowadzające paliwo nie mają możliwości zasysania powietrza. Warto też pomierzyc czujnik temperatury bo mozliwe, że wartości które pokazuje są zupelnie nie adekwatne do tych które powinny być :)Sprawdzić sonde miernikiem. No i ten nasz kochany czujnik halla, który potrafi robić takie psikusy, że wszystkich objawów jego uszkodzenia nie jest w stanie nikt opisać No i jeszcze TPS Najlepiej podpiąć auto pod kompa- może coś pokaże. Jesli wykluczy się wszystkie nieprawidłowości związane z pierdólkami typu puszczający wężyk podciśnienia lub umierająca pompa paliwa, filtr paliwa to można przejść do pomiarów elektryki. Nie ma co ukrywać, że jak ktoś nie wie jak to zrobić lub chce zaoszczędzić, najlepiej udać się na szrot i podmieniać.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
no brawo brawo. Właśnie to jest wada forum. Człowiek myśli, ze ktoś podsawy sprawdzi i idzie dalej tym tropem a tu masz...wymienił świece, kopułke, palec a zapomniał przewodów sprawdzić. To juz chyba nikomu z nas do głowy by nie przyszło. Może zrobimy dopiske : zanim zadasz pytanie sprawdź podstawowe rzeczy.
No sorki ale nie sprawdzalem ich dlatego ze wczesniej mi szarpal i chodizl nie rowno a tez bylo mokro pojechalek do mechanika zmienil mi kopulke, palkece pozniej sam zmienilem swiece i sie dopiero wtedy zaczelo wiec myslalem ze przeowy sa ok Ale teraz juz wiem... jutro kupuje przewody i bede sie cieszyl normalna jazda moim kochanym golfem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 248 gości