hamuje tylko przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

hamuje tylko przód

Post autor: krs1 » śr lut 14, 2007 13:43

witam mam problem a mianowicie zauważyłem olej wydobywajacy sie spod swiecy. Swieca jest dokrecona.
Problem drugi to nie dziala mi wentylator. krecil sie do czasu kiedy zaówazylem ze silnik mi sie grzeje. Odpale rzejade pare metrow i jest goracy blok. Temp pokazuje normalna tzn na polowie skali i miga swiatelko nad wskaznikiem.
kolejna sprawa to dmuchawa. nie moge sie doprosic cieplego powietrza latem moze byc ale teraz raczej zdalo by sie a nawet bardzo.
Problem nr 4- hamuje mi tylko przod. tyl nic nawet reczny. probowalem zrobic ale nic sie nie dzieje zaciagam reczny linki ciagna sie przeciezko i nie odbijaja tzn nie wracaja na pozycje wyjsciowa (hamulec zwolniony).
P rosze o pomoc gdyz zima sie konczy a czlowiek chcialby sie troche pobawic a tak zero czerpania radosci z jazdy.
golf 1.8 gti 112km tarcze wszystkie cztery kola. Auto jest z 87r ale ma serce od mlodszego gti nie wiem który rok.


Tiger style

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr lut 14, 2007 13:49

Ad 1 jestes pewny ze olej wydobywa sie z pod swiecy a nei przydkiem scieka np z uszelki pokrywy zaworow i leci do gniazda swiecy
ad 2 podlaczna krotko wentylatow zobaczysz czy bedzie krecil jesli tak to sprawdzz czujnik
ad 3 masz odpowiedni poziom plynu chlodzacego ? jesli nie dolej, jesli tak sprawdz droznosc nagrzewnicy
ad 4 moze skonczyly sie okladziny?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » śr lut 14, 2007 14:00

Ad1 widac ze nie spod pokrywy tylko spod swiecy

Ad2. Gdzie jest dokladnie ten czujnik i jak sprawdzic czy jest oka

Ad3. Płynu jest wystarczajaco a filtra sie pozbyłem od razu

Ad4. Tarcze wszystkie 4 koła


Tiger style

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr lut 14, 2007 14:08

krs1 pisze:Ad4. Tarcze wszystkie 4 koła
no ale chyba klocki tam sa, sprawdzales ich stan?
krs1 pisze:Ad2. Gdzie jest dokladnie ten czujnik i jak sprawdzic czy jest oka
wpierw sprawdz czy kreci na krotko
krs1 pisze:Ad3. Płynu jest wystarczajaco a filtra sie pozbyłem od razu
zeby sprawdzic nagrzewnice sprawdz czy waz doprowadzajacyplyn jest goracy a anstepnie sprawdz waz powrotu jeli zimny- nagrzewnica zapchana.
krs1 pisze:Ad1 widac ze nie spod pokrywy tylko spod swiecy
troche malo prawdopodobne zeby przedostawal sie olej z komory spalania

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 13:13 ]
wykrec ta swiece i zobacz czy nie jest w oleju


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » śr lut 14, 2007 14:19

Ad1. tez mnie zdziwil ten widok dlatego pisze

Ad2. Pdejrzewam ze to czujnik albo termostat wiec jakbys mógł mi troszke podpowiedziec na ten temat to byłbym bardzo wdzięczny

A klocki to pierwsze sprawdziłem i jeszcze mogą


Tiger style

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr lut 14, 2007 14:21

Jakie masz oznaczenie silnika ?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lut 14, 2007 14:59

termostat - sprawdź wąż na dole, czy sie nagrzewa czy nie, czujnik omiń i podepnij kable do wiatraka.
chłodniczke - jeden wąż musi być ciepły ( dolot) a drugi za chwile ( powrót ), a kontrolka nie może migać ( prócz paru razy przed zapaleniem) , chyba że jest mało wody albo przerwa na kablu albo awaria w liczniku.
a z hamulcami stawiam na zapieczone tłoczki. częsta przyczyna braku tylnich hamulców. i reczny i nożny jest na tym samym tłoczku, tylko jego wypychanie jest raz na linke a raz płynem.
z tego co pamiętam to świece mają takie śmieszne podkładki, jakby złożóne z dwóch, może sie rozwarstwiła i przepuszcza paliwo, bo oleju nie ma prawa tam być, no chyba że głowica sie do przeglądu nadaje

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 2:03 pm ]
preker20 pisze:Jakie masz oznaczenie silnika ?
skoro 112 KM to chyba PB, ale to w zasadzie nie ma raczej większego znaczenia


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości