KOLEDZY POMÓŻCIE! NIE MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIKA!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

KOLEDZY POMÓŻCIE! NIE MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIKA!

Post autor: karasbp » śr lut 14, 2007 06:15

KOLEDZY POMÓŻCIE! NIE MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIKA! DOKŁADNIEJ PROBLEM JEST W TYM, ŻE PODCZAS ODPALANIA ON NA SEKUNDĘ ODPALI I AUTOMATYCZNIE OBROTY SZYBKO SPADAJĄ I GAŚNIE. PRZY KOLEJNYCH PRÓBACH URUCHOMIENIA SILNIKA DZIEJE SIĘ TO SAMO! JUŻ PARĘ RAZY TAK MI SIĘ ZDARZYŁO. NIE ZNAJĄC PRZYCZYNY POZOSTAJE MI CZEKAC. PO JAKIMŚ CZASIE NAPEWNO ODPALI. (OSTATNIO CZEKAŁEM TAK PONAD PÓŁ GODZINY) WTEDY ODPALIŁ. TEN INCYDENT PRZEZ 3 MIESIĄCE URZYTKOWANIA ZDARZYŁ MI SIĘ JUŻ 4 RAZY! NIE WIEM CO ROBIĆ?! PROSZĘ POMÓŻCIE!!!


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
M@rcus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: M@rcus » śr lut 14, 2007 10:16

karasbp, po pierwsze się tu nie krzyczy a po drugie chyba wszyscy jeszcze dobrze widzą, poczytaj regulamin zanim naskrobiesz drugi taki "TŁUSTY WĄTEK"
co do twojego problemu to przy jakim stanie paliwa się to u Ciebie pojawia? może pompa paliwa nie podaje? Kiedyś miałem podobny problem, ale działo się to jak stan paliwa wchodził na rezerwe, paliwo oczywiście było ale najprawdopodobniej pompa coś kiepsko podawała, staram się pilnować żeby nie schodzić na rezerwe i nie mam problemu :bigok:



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » śr lut 14, 2007 10:41

Nie dawno miałem podobny problem... Przekaźnik pompy paliwa wariował.


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: karasbp » śr lut 14, 2007 11:06

Problem ten u mnie nie zależy od stanu w baku. Niezaleznie od tego ile paliwa jest w zbiorniku dzieje się to samo. Dodam, że nawet na gazie jest to samo. Zajechałem na stacje, zatankowałem gazu do końca i już silnika nie uruchomiłem. Wątpię żeby to była pompa. Takie coś nie zdarza mi się dość często ale jak już sie zdarzy to naprawdę jest uciążliwe. To wygląda tak jakby odcinało zapłon...
Aha, oczywiście przepraszam za ten słusty druk.


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » śr lut 14, 2007 11:14

Owszem problem może leżeć po stronie pomy ale łatwo to sprawdzić
Powyłączaj wszystko zeby była cisza w aucie i po przekręcenu stacyjki nie krec odrazu tylko poczekaj i słuchaj powinno buc słychać pompe , wyłącz zapłon odczekaj 10-20s i włącz zapłon ponownie jak słychać buczenie to pompa zasysa.
Wtedy problemem jest immobilaizer jeżeli takowy posiadasz bo właśnie tak działa ze po zapaleniu smochodu z uszkodzonum immobilaizerem lub kluczykiem dorobiony a masz immobilaizer samochód zapala i zaraz gaśnie.



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: karasbp » śr lut 14, 2007 11:33

Owszem problem może leżeć po stronie pomy ale łatwo to sprawdzić
właśnie tu akurat jest wporządku

problemem jest immobilaizer jeżeli takowy posiadasz
Immobilizer posiadam, ale uważam, że jeżeli z nim jest coś nie tak to wogóle już by nie palił, a tak przechodzi mu po jakimś czasie. problemem jest jeszcze to, że nie mam pojęcia gdzie on jest umieszczony :-k


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » śr lut 14, 2007 11:39

Tak naprawde to immobilaizer właśnie tak działa jeżeli ktoś inny próbuje odpalić twoje auto bez orginalnego kluczyka w którym to znajduje sie sie część odpowiedzialna za wyłączenie immobilaizera to samochód zapal i zaraz gasinie wiem bo już to przerabiałem. Ale niestety nie wiem od strony techicznej jak to było naprawione poiewaz auto zostało scholowane do elektromaechanika i on to zrobił.



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: karasbp » śr lut 14, 2007 11:44

Marooo9 pisze:jeżeli ktoś inny próbuje odpalić twoje auto bez orginalnego kluczyka
Tak masz rację tylko u mnie kluczyk akurat jest oryginalny. A wiesz może gdzie ten czujnik sie znajduje?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » śr lut 14, 2007 12:01

karasbp pisze: To wygląda tak jakby odcinało zapłon....


Mam pytanie , gdy juz Ci zgasnie auto to czy wszystkie kontrolki na zegarach same gasna? Jezeli tak , to bardzo duze prawdopodobienstwo ze jest to wlasnie immobilaizer . Czasami potrafi tak wlasnie szalec i odcina zaplon np podczas jadzy/ probie zapalenia auta ( i wlasnie takze kontronki na zagarach gasna ) . U mnie tak wlasnie bylo i mialem uszkodzony immob. ,ktory wywalilem i jest wszystko ok . Jezeli kontrolki sie swieca , no to stawiam na to ,ze raczej to nie jest sprawa immobilaizera .



Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » śr lut 14, 2007 12:17

Jeden czujnik masz w kluczyku po rozebraniu kluczyka jest przy grocie wewnątrz plastiku



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: karasbp » śr lut 14, 2007 12:19

iles pisze:Mam pytanie , gdy juz Ci zgasnie auto to czy wszystkie kontrolki
Jak odpalam to odrazu obroty bardzo szybko spadają. Kontrolki jednak się świecą. wszystko jest tak jakbym sam zgasił i zostawił na zapłonie. Podczas jazdy takie coś nie występuje. Tylko i wyłącznie jak zgaszę silnik. A jakim sposobem szybko można odłączyć immobilizer? Jest to możliwe? Jeżeli tak to przy następnym takim incydencie tylko go odłączę i po sprawie. Ostatnio miałem taką niewygodną sytuację, że będąc w trasie, daleko od domu, zajechałem na stację, zatankowałem i już nie mogłem odpalić. Dobrze że po jakimś czasie odpala a nie już wogóle bo wtedy to dopiero nabawiłbym się niepotrzebnych kosztów.


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » śr lut 14, 2007 12:23

a pompa pracuje przy odpalaniu??



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: karasbp » śr lut 14, 2007 12:25

Marooo9 pisze:Jeden czujnik masz w kluczyku
OK a drugi?

[ Dodano: 14 Lut 2007 11:27 ]
Marooo9 pisze:a pompa pracuje przy odpalaniu
Tak, słychać że pracuje


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » śr lut 14, 2007 12:34

2 to tak jak pisałem wyżej elektromechanik sie tym zajął a nie rosną ci same obroty podczas jazdy?? bo ja kiedys miałem problem z przepływomierzem i np podczas jazdy nagle same zaczeły mi rosnąć obroty nawet do 5000 i jak zgasiłem auto to zapalo i gasło i po pewnym czasie zapal i było dobrze az wkońcu któregoś razu przestało wcale zapalać i to był przepływomierz, a jak nie rosną ci obroty to jeszcze możesz mieć coś z cewką ale to objawy są takie ze jak samochód sie rozgrzeje to albo sam gasnie albo po zgaszeniu juz nie zapala i dopiero po ostgnięciu zapala o tym problemie juz tu na forum gdzieś czytałem kiedyś.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości