ABS, wlacza sie i wylacza, co moge sprawdzic bez VAG'a ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » wt lut 13, 2007 21:34

Sprawdzilem czujniki z przodu jeden mial 960 a drugi 1.1

z tylu dziwnie to wygladalo, jakby kabel byl na stale, nie wiem. nie bylo zlaczek, a rwac na sile nie chcialem.(mam tarcze z tylu)

troche przeczyscilem

tarczki jak tarczki nie byly w brudzie, ale podrdzewiale to oczywiscie sa, jak metal


jak wracalem do domu od qmpla to abs byl OK, zobaczymy jutro.


A co sprawdza komputer?? jesli jutro znow bedzie wariowal ABS to chyba zostaje juz tylko podlacznie pod kompa, mam racje ??



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 14, 2007 15:04

mike_00 pisze:Sprawdzilem czujniki z przodu jeden mial 960 a drugi 1.1

z tylu dziwnie to wygladalo, jakby kabel byl na stale, nie wiem. nie bylo zlaczek, a rwac na sile nie chcialem.(mam tarcze z tylu)
u mnie złączka jest pod tylnym siedzeniem/kanapą i kabel idzie bezpośrednio do czujnika
kabel ten ma ok 1m długości ...
mike_00 pisze:troche przeczyscilem

tarczki jak tarczki nie byly w brudzie, ale podrdzewiale to oczywiscie sa, jak metal
miałeś przeczyścić nie "tarczki" po stronie przeguba a miejsca przy czujnikach,
samą wystającą końcówkę przy piaście
i to co wogół niej (ok. 2cm kw. do wyczyszczenia :-) ) tam przynajmniej u mnie kiedyś
był troszkę syfu opiłków metalowych od zużytych tarcz i klocków (tak to bywa jak
się jeździ długo bez wymiany klocków az zaczyna drzeć metal ... :crazy: :otepienie: )
mike_00 pisze:jesli jutro znow bedzie wariowal ABS to chyba zostaje juz tylko podlacznie pod kompa, mam racje ??
daj znać jak sprawdzisz tylne czujniki i te miejsca
może pompa warjuje bo czasami nie dostaje zasilania od strony przekaźnika,
bezpiecznika trzeba to później sprawdzić dokładnie, ale nie od strony gniazd a od
ich tyłu bo może są jakieś słabe styki ale najpierw sprawdź tamte elementy


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » czw lut 15, 2007 10:38

przeczyscilem wlasnie koncowki czujnikow, miejsce miedzy czujnikiem a tarczka z dziurkami.

czujniki z tylu maja po 1.1 kohma, wiec sa sprawne

kable wygladaja na dobre i zlaczki rowniez.

napiszcie gdzie teraz szukac mam bledu.

wczoraj zauwazylem ze przy dluzszym lekkim hamowaniu wlacza sie abs, po zatrzymaniu po 2 sekundach zapala sie lampka i juz abs nie dziala.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 15, 2007 12:34

mike_00 pisze:czujniki z tylu maja po 1.1 kohma, wiec sa sprawne

kable wygladaja na dobre i zlaczki rowniez.

napiszcie gdzie teraz szukac mam bledu.

wczoraj zauwazylem ze przy dluzszym lekkim hamowaniu wlacza sie abs, po zatrzymaniu po 2 sekundach zapala sie lampka i juz abs nie dziala.
kurcze wskazuje mi to jednak na czujnik
napisałeś:
mike_00 pisze:Sprawdzilem czujniki z przodu jeden mial 960 a drugi 1.1
to może wymień ten jeden co ma 960 Ohm na nowy - polecimy po najtańszej linii,
nowy taki jak pokazywał na fotce Grzesiekk1982 kosztuje ok 40zł ...
- a zapytam czy ten co ma te 960 to jest prawy przód ?


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » czw lut 15, 2007 17:58

dokladnie prawy przod, one najczesciej padaja??

na allegro szukac czujnika, czy w sklepie spokojnie dostane?? jakiej firmy szukac??



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 15, 2007 22:10

mike_00 pisze:dokladnie prawy przod, one najczesciej padaja??
heh no właśnie tak
jak nie mechanicznie się uszkodziło to najczęściej właśnie prawy przód stąd moje pytanie poprzednio


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości