Numery silnika raz jeszcze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Boczkowski_D
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Numery silnika raz jeszcze

Post autor: Boczkowski_D » pn lut 12, 2007 19:15

Witam,

Wiem, że temat ten był maglowany w wielu wątkach, a nawet podjąłem go w jednym swoim wątku, jednak do tej pory nie mogę ustalić ważnych dla mnie informacji. Zgłaszam się więc po raz kolejny o pomoc. Chodzi o potwierdzenie lub zanegowanie informacji jaką dostałem z ASO przez telefon, że moje autko ma konkretny numer silnika (a dokładniej należy do odpowiedniego przedziału numerów, potrzebny do wymiany rozrządu).

Sprawa wygląda tak, że podałem numer nadwozia WVWZZZ1JZ1W587070 i dostałem informację, że mój silnik to AQM z numerem > 45000. Dzień później znalazłem wpis pod maską na kielichu amortyzatora:
4
AQM 1520
0441022
Więc typ silnika się by zgadzał, ale co z numerem?? Może mi ktoś powiedzieć, jak to ustalić. Mam ETOSA, ale nie mam bladego pojęcia czy można go do tego celu wykorzystać. Z góry dziękuję za pomoc,

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pn lut 12, 2007 19:32

Twoje auto zostało wyprodukowane w lutym 2001 roku. A silniki poniżej numeru 45000 były montowane przed 09.2000 wiec na bank jesteś nad kreską...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » pn lut 12, 2007 19:51

woje auto zostało wyprodukowane w lutym 2001 roku. A silniki poniżej numeru 45000 były montowane przed 09.2000 wiec na bank jesteś nad kreską...
_________________
no raczej pomiędzy 31.12.2000 a 31.01.2001 a silnik AQM powyżej 45000 był produkowany od początku września 2000



Awatar użytkownika
Boczkowski_D
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Boczkowski_D » pn lut 12, 2007 20:11

greg pisze:no raczej pomiędzy 31.12.2000 a 31.01.2001
Nie wiem jak to określacie, ale jakimiś programami typu VINchecker mnie wyszło, że to lipiec 2001 i zgadzałoby się to z papierami. A te numery pod maską to jak się mają do tej serii?

Poza tym chcę mieć pewność, bo nie mogę sobie pozwolić na kupno dwóch zestawów do wymiany rozrządu :bajer:



greg

Post autor: greg » pn lut 12, 2007 21:15

Boczkowski_D pisze:Nie wiem jak to określacie,
volkswagena :bigok:



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pn lut 12, 2007 22:17

greg pisze:no raczej pomiędzy 31.12.2000 a 31.01.2001 a silnik AQM powyżej 45000 był produkowany od początku września 2000
Ano zgadza sie...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Boczkowski_D
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Boczkowski_D » wt lut 13, 2007 20:40

Przy okazji może wykorzystam Waszą wiedzę. Po upewnieniu się że to rzeczywiście silnik AQM > 45000 drogą poszukiwań w necie dobrałem takie elementy do wymiany rozrządu:
1. Zestaw SKF 012251
2. Pompa wodna SKF VKPC 81623
3. Termostat VERNET 3349.87
4. Uszczelniacz x2

Ponieważ dopiero jestem w fazie zamawiania, może zweryfikowalibyście ten wybór. I co o nim myślicie. Czegoś brakuje? Lub coś innego warto kupić nić ww. części?



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt lut 13, 2007 21:19

Boczkowski_D, jeśli termostat to tylko Wahler,niemiecka firma,polecam,reszta ok.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości