SPREZYNY obnizajace sa , a amortyzaotry OBNIZAJACA sa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

SPREZYNY obnizajace sa , a amortyzaotry OBNIZAJACA sa?

Post autor: x27 » czw mar 24, 2005 16:06

bo szukam wlasnie se samych amortyzarotowwo na przod do glfa 2 wersji GTI (16v) . sprezyny mam ktore obniizaja o iles tam . i czy do takich sportowno obnizajacych sprezyNek musI byC takze jakis obnizajacy amorek ? (wiem ze musi byc do GTI)

pozdrawiam
:jezor:


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw mar 24, 2005 19:25

przy obnizeniu od -60 musisz zapodac krotkiego amorka.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

mally

Post autor: mally » czw mar 24, 2005 19:38

dioob pisze:przy obnizeniu od -60 musisz zapodac krotkiego amorka.
powiem Ci tak od siebie ja mam obnizonego fgolfa o 35 mm i amorki zdechly po 4 tys jazdy w polsce samo miasto wiec lepiej jak masz krotkie sprezyny wziasc krotkie amorki



Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » czw mar 24, 2005 19:42

Mally to dlugo nie pojezdziles ale zapewne na lepszych drogach poszlo by lepiej zamiast 4 obstawiam np w niemczech ok 10 tys km.Albo amorki i tak mialy juz Ci pasc


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw mar 24, 2005 19:43

A jeśli założy się same krótrze amory???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw mar 24, 2005 20:38

to z obniżenia d... bo sprężyny zostają te same.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw mar 24, 2005 20:45

E tam obniżenie! Ale w zakrętach będzie spox !!!!

No i nie padną tak szybko!!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » czw mar 24, 2005 20:48

mam sprezyne żółte jest na nich oznaczenie 83008/4 mozna to jakos poznajc ile one sa one obnizone ?
pozdRAwiam


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw mar 24, 2005 20:50

No dobra, krótsze amory na siłę wejdą do zwykłych sprężyn, ale one nie różnią się tak po prostu długością i sztywnością, ale też skokiem. I tu może pojawić się problem, bo jak dobije, to po amorku.
Lepiej założyć standardowe, ale sztywniejsze. I chyba taniej. Podobno AL-KO gazowe są dość twarde (zwłaszcza tył). Dają na to 2 latka gwary no i nie są drogie. A ja mam w pasku sachsy gazowe dwururowe (wzmocnione). I na mój gust już jest twardawo, zwłaszcza po zimie.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw mar 24, 2005 20:56

A gazowe KAyaba??? MIał ktoś??


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw mar 24, 2005 20:57

Michael G60 pisze:A jeśli założy się same krótrze amory???
Jak załozysz zwykłe springi do amorów krótkich to sprężyna bedzie tak ścisnięta że nie ma to najmniejszego sensu.
bezsensowne kombinacje,przeciez używanego Kita można zakupić w kwocie 400-500 zeta i to w idealnym stanie wiec poco kombinowac z amorkami krótkimi do seryjnych springów. :jezor:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw mar 24, 2005 20:59

Kayaba dobra rzecz, co do sztywności nie wiem. A, i z tą sprężyną, rzeczywiście, mocno będzie ściśnięta. Wycofuję się z tego dobicia, raczej sprężyny będzie można stracić


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw mar 31, 2005 10:15

Bardzo mocno to nie ma sensu bedzie ci cały czas dobijać.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości