Problem z silnikiem...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

chabov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 12, 2007 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Problem z silnikiem...

Post autor: chabov » pn lut 12, 2007 12:48

Witam wszystkich!! Mam taki nietypowy problem... Mianowicie posiadam Golfa 2 1,8 GTi (wielopunkt) i gdy jade lub ruszam to na niższych obrotach silnika strasznie przerywa i się krztusi. Musze mu naprawde mocniej wcisnąć aby poszedł do przodu... :( Cóż to może być?? Kable, świece, kopułka są sprawne... :( Pomocy....



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn lut 12, 2007 12:56

A czy aby napewno kopułka sprawna?
Sprawdź jeszcze, czy nie ma się ku końcowi węgielek, który daje iskrę na palec.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
M@rcus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: M@rcus » pn lut 12, 2007 13:24

A jak mu mocno wciskasz to nie gaśnie? sprawdz może połączenia czujników od kompa, taka kostka wchodząca do obudowy wtryskiwacza jak patrzysz na nią to po prawej stronie, nieraz lubi się wysunąć i wtedy silnik ma podobne objawy.



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » pn lut 12, 2007 14:36

ciepły , zimny różnca......paliwo inne tanknij.....woda w baku może....więcej danych- więcej danych.....


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

chabov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 12, 2007 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: chabov » pn lut 12, 2007 17:15

A czy aby napewno kopułka sprawna?
Sprawdź jeszcze, czy nie ma się ku końcowi węgielek, który daje iskrę na pale
No właśnie wszystko jest w porządku
A jak mu mocno wciskasz to nie gaśnie?
NIe gaśnie... Właśnie wtedy wchodzi na obroty odpowiednie przestaje szarpać, i idzie normalnie...
ciepły , zimny różnca......paliwo inne tanknij.....woda w baku może....
tak samo sie dzieje jak jest zimny i ciepły... Paliwo tankuje tylko na BP tylko że jest taka sprawa bo zawsze tankowałem 98 a raz zatankowałem do pełna 95 (do pełna i jeszcze jest w baku)...

[ Dodano: 12 Lut 2007 21:36 ]
a i cięzko odpala jak jest zimny (rano)...



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » wt lut 13, 2007 10:05

jeśli nie któryś czujnik...to może jednak spróbuj wlać do baku jakiegoś denaturatku lub uszlachetniacza do paliwa...miałem tak z vectrą - zimna nie paliła a ciepła czasem przerywała... w każdym razie na pewno nie zaszkodzi Twojemu zbiornikowi paliwa. aha - spróbuj jeszcze odłączyć stabilzator biegu jałowego ( pseudo silnik krokowy) ten nad pokrywą zaworów - czy to zmienia postać rzeczy??


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt lut 13, 2007 22:51

A filtr paliwa kiedy wymieniałeś ?


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości