1.4 slychac jak disel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacowawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lut 07, 2007 10:34
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

1.4 slychac jak disel

Post autor: jacowawa » pn lut 12, 2007 01:10

witam mam pytanie:
czemu z mojego silnika 1.4 slychac klekotanie jak disel, szczegolnie na zimnym (rano) ??
co moze byc przyczyna? co sprawdzic/wymienic ?



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pn lut 12, 2007 01:40

sprawdz ilosc oleju w silniku, jesli jest w normie to pewnie hydrauliczne samoregulatory zaworów sa do wymiany (o ile masz takie w swoim silniku)
Zazwyczaj stukają na zimnym silniku, zwłaszcza rano. Jak chwile postukaja i przestaja po kilku sekundach po odpaleniu zimnego silnika to jeszcze nie ma sie co martwic i mozna z tym jezdzic, jesli nie przestaja stukac to czas je wymienic.



Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dominik107 » pn lut 12, 2007 01:43

witam mam pytanie:
czemu z mojego silnika 1.4 slychac klekotanie jak disel, szczegolnie na zimnym (rano) ??
co moze byc przyczyna? co sprawdzic/wymienic ?
Ale to slychac tylko na zimnym czy na cieplym tez sie zdarza. To sa stuki popychaczy zaworow. Niewiem dokladnie jak jest w Twoim silniku to rozwiazane ale to jest poprostu klawiatura. U mnie tez tak rano jest ale tylko w okresie zimowym kiedy olej bardziej gestnieje. Jesli tak dzieje sie tylko na zimnym to nie ma sie czym przejmowac tylko lac paliwo i jezdzic. Pozdro



Awatar użytkownika
Thug77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 19:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Thug77 » pn lut 12, 2007 02:54

jeżeli poszukasz na forum to znajdziesz więcej w tym temacie,ale nie masz się co martwić te silniki 1.4 16V tak poprostu chodzą i nic z tym nie zrobisz(jak sie nagrzeje porzadnie to juz nie słychać nic)ale jak jest zimny to tak poprostu klekota i taki urok tego motoru.



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pn lut 12, 2007 06:17

Powiem krótko – nie przejmuj się tym. Ja i wiele osób też tak ma. Taki urok tego silnika.



Awatar użytkownika
jacowawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lut 07, 2007 10:34
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: jacowawa » pn lut 12, 2007 09:01

hmm wlasnie tak myslalem...
rano klekocze bardzo... jak sie nagrzeje to juz o wiele wiele mniej...

oleju rzeczywiscie malo jest, dzis wymienie, ps: 5L kupic ? czy 4 wystarcza?



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pn lut 12, 2007 09:32

Co do klekotu silnika to większość użytkowników forum wypowiada się podobnie o swoim silniku 1,4 16 V w MkIV, więc taki jego urok....
Co do wymiany oleju to ta tabela napewno ci pomoże... Obrazek


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » pn lut 12, 2007 09:40

a sprawdź czy ci przypadkiem szpilka pod kolektorem nie pękła i nie ma przedmuchów spod kolektora wylotowego. objawy takie same. uspokaja się jak motorek się nagrzeje (metal się rozciągnei pod wpływem temperatury)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 316 gości