Nie stabilne obroty na zimnym silniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » pt lut 09, 2007 00:34

Nie wiem czy myślimy o tym samym mówiąc "pod nawiewem"? Ja to mam obok włącznika podgrzewania tylnej szyby i faktycznie są to dwie małe kostki jedna biała a druga czarna.



Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pt lut 09, 2007 00:40

no dokladnie mowimy o ty msamym, ale ten mechanik zajzal i powiedzial ze to nie to, ze to jest za male, kumpel ma przy zapalniczce za zaslepka specjalna i ma taka szeroka i gruba kosc, a te u nas sa takie malutkie, a podpinales sfojego golfika juz u mechanika przez ta kosc?? napewno to jest to??



Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » pt lut 09, 2007 00:40

U mnie występuje prawie identyczny problem z praca silnika, tylko że ja mam LPG i mówią że to przez emulacje na gazie mam takie dziwne zachowanie silnika na PB, ale mi się wydaje że to nie to ponieważ już miałem dwie różne emulacje i nic. Czasami na krótki czas pomaga odpięcie klemy z aku na noc, wtydy się kasują błędy z kompa, ale to u mnie, nie wiem czy tobie by tez pomogło. Ja bym dalej obstawiał ta przepustnice i czujnik tem.

[ Dodano: 08 Lut 2007 23:40 ]
Tak, podpinałem i działa, też mnie to dziwiło że to takie małe ;)



Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pt lut 09, 2007 00:44

No to sprawa wyjasniona zjebie tego mechanika jutro o ile do niego pojade pajaca, chyba wybiore teraz innego. W sprawie tych obrotow to rozmawialem z fachowcami z serwisu VW i mowilem co jest z moim golfikiem i powiedzieli ze albo przepustnica albo silnik krokowy, no i kazali przyjechac samochodem i oni juz znajda sobie wtyczke.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt lut 09, 2007 12:01

Finger86 pisze:malutkie kosteczaki dwie
to jest właśnie to złącze do OBD1

[ Dodano: Pią Lut 09, 2007 11:03 ]
Finger86 pisze: ze to jest za male, kumpel ma przy zapalniczce za zaslepka specjalna i ma taka szeroka i gruba kosc
to jest do złacze do OBD2 - od 1994 roku


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pt lut 09, 2007 15:48

Byłem dzis znowu u mechanika i znalezlismy juz chyba ta faktyczma przyczyne. Jak montowali mi wydech to skrecajac go do silnika przykrecili kabel od sondy lambda, kabel sie stopił, zrobiło sie zwarcie i sonda walnela ciekawe czy tylko ona. Byłem u tych mechanikow co montowali wydech powiedzieli ze na jutro kupia nowa.



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » pt lut 09, 2007 22:46

mattip86, u mnie jest to samo co u Ciebie i tez mam LPG i tez zachodze w głowe co robic zeby było dobrze a zeby połowy samochodu nie wymienic niepotrzebnie, zastanawiam sie nad tą emulacją czy robic,(jakie ustawienia robiłes Ty), a słyszałem ze jak nie emulacja i czujnik temp. to czujnik halla tyle słyszałem.


VW forever..

Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » sob lut 10, 2007 00:04

Ja na początku miałem emulacje ustawianą na masa i była kicha. Teraz mam ustawione na otwara i dalej nie pomogło. Można jeszcze spróbować ustawić na przebieg ale wydaje mi się że i to nic nie da, ponieważ na ustawieniu otwara sonda nie powinna pracowac na LPG więc nie powinien komp nic łapać.
Wydaje mi sie że przyczyny trzeba szukać głębiej, np: w potencjometrze przepustnicy.
Jak będzie mi się chciało wstać to jutro podjade do naprawde dobrego magika od VW może coś wymyśli.
W niektórych przypadkach, jeżeli faktycznie winna temu wszystkiemu jest instalacja LPG, to ustawienie emulacji na otwarta powinno pomóc, ale niestety nie ja tu jestem szpecem od LPG na tym forum więc nieczego nie jestem pewien na 100%.



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » sob lut 10, 2007 11:58

To jeśli bys był u tego dobrego mechanika i by cos zaradził i pomógł to poinformuj co i jak to i Ja bym skorzystał ;)


VW forever..

Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » sob lut 10, 2007 18:34

OK, poinformuje.
Byłem dzisiaj i powiedział że w sobote nie robi i żebym w poniedziałek podjechał.



Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » śr lut 21, 2007 14:26

Witam. Mam ibize 2.0GTi 8v i wystepuje u mnie taki motyw na benzynie ze po zapalniu dziwnie pracuje( jak z silnikiem boksera) a przy tym strasznie śmierdzą spaliny ale na lpg jest wszystko dobrze. I po restarcie Kompa po zapaleniu gdy silnik sie rozgrzał i załączyły sie dmuchawy rzeczywiście zaczął ładnie pracować równo i nie śmierdzaiły spaliny. A potem gdy go zapaliłem gdzieś po 5h znów pojawił sie ten sam problem. Ogolnie zrobiłem tylko na benzynie ok 50 km i nie było poprawy. Dziś rano już przełaczyłem na lpg i po przejechaniu 40 km do pracy coś mnie podkusiło i pod pracą zmieniłem na benzyne i było ok. Co to może być???
Dodam jeszcze ze byłem u mechanika i sprawdzał na komputerze sonde i iczujnik i obje rzeczy działaja poprawnie :(

Ale sprawdzanie czujnika temp polagało tylk na odczucie z komputera w warsztacie podawanej temperatury a jak w ogóle powinno wygladać takie sprawdzenie bo mam pewne obiekcje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 319 gości