[mk2] Co to za czujnik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2] Co to za czujnik?

Post autor: marceliii » śr mar 23, 2005 17:02

Wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworów,i do jedenj ze śrub był przykręcony taki czujnik,oczywiście do nbieczego nie był podłączonny,i właśnie się zastanaiwm czy on ma gdzies tam być i do czego on niby jest.
Jęśli się ktoś orientuje to prosze o pomoc.
Pozdro

ku_bi:proszę pisać w temacie jakiego auta dotyczy problem - w nawiasach kwadratowych!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » śr mar 23, 2005 19:59

a jak go wyjales to zadna kontrolka sie nie pali ????


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » śr mar 23, 2005 20:40

jest to czujnik temperatury i jest czesciowo odpowiedzialny za wolne obroty.poszukaj kabelka bo skoro jest czujnik to i kabelek gdzies musibyc.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr mar 23, 2005 22:12

A kolega miał chyba problemy z wolnymi obrotami jak mi sie zdaje???

Juz wszystko jasne !!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr mar 23, 2005 22:30

Tak też mi się wydaje że to jest ten drugi czujnik odpowiedzialny za wolne obroty.


Obrazek

Dario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn paź 18, 2004 12:10
Lokalizacja: Klukowo
Kontakt:

Post autor: Dario » śr mar 23, 2005 22:38

A gdzie ten czujnik się dokładnie znajduje bo ja mam też problem z wolnymi obrotami i jeden odłączony kabelek który nie wiem gddzie ma być podpięty. Może to też to samo.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [mk2] Co to za czujnik?

Post autor: Borys » czw mar 24, 2005 09:20

marceliii pisze:Wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworów,i do jedenj ze śrub był przykręcony taki czujnik,oczywiście do nbieczego nie był podłączonny,i właśnie się zastanaiwm czy on ma gdzies tam być i do czego on niby jest.
Jęśli się ktoś orientuje to prosze o pomoc.
Pozdro

ku_bi:proszę pisać w temacie jakiego auta dotyczy problem - w nawiasach kwadratowych!!!
jest to czujnik temp w komorze silnika, zwiera do masy w tym momencie włacza sie wentylator

zadne tam wolne obrotyy, :panna:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw mar 24, 2005 11:15

czujnik jest przykrecony do glowicy z lewej strony od strony kolektora ssacego, zaraz pod przepustnica , masz wykrecona blaszke wiec musisz poszukac otworu do przykrecenia .pozdro



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt mar 25, 2005 21:17

No to teraz mi powiedzcie gdzie on ma być podłączony,tzn.zamontowany no i gdzie szukac kabelka do jego podłączenia.
Jak narazie czujnik ten wogóle wymontowałem a wentylator się włącza normalnie,więc troszke tego nie czaje.
A może on nie występuje w PF,i jest to pozostałośc po słapie?
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 26, 2005 20:30

marceliii pisze:No to teraz mi powiedzcie gdzie on ma być podłączony,tzn.zamontowany no i gdzie szukac kabelka do jego podłączenia.
Jak narazie czujnik ten wogóle wymontowałem a wentylator się włącza normalnie,więc troszke tego nie czaje.
A może on nie występuje w PF,i jest to pozostałośc po słapie?
:D
ten czujnik miałem przy pf jak kupiłem silnik
widziałem jeszcze w 16V GTO

a działa prosto
jak jest za duza temp w komorze silnika (pod maską) to zwiera do masy i włącza wentylator

u mnie w ex RP nie było takiego czujnika ani instalacji do niego


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob mar 26, 2005 22:25

No ok,czujnik jest,ale gdzie go podłączyć,zrobić z stycznik który będzie sterowanym nim a ten styczniik mam włączać zasilanie na wentylatorze,czy jak?
Jeśli by była na niego instalacja to gdzie jej szukać,jak ino obwód ma?
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 26, 2005 22:29

marceliii pisze:No ok,czujnik jest,ale gdzie go podłączyć,zrobić z stycznik który będzie sterowanym nim a ten styczniik mam włączać zasilanie na wentylatorze,czy jak?
Jeśli by była na niego instalacja to gdzie jej szukać,jak ino obwód ma?
:D
+ z włacznika wentylatora a on podaje mase


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 26, 2005 22:52

Borys pisze:
marceliii pisze:No ok,czujnik jest,ale gdzie go podłączyć,zrobić z stycznik który będzie sterowanym nim a ten styczniik mam włączać zasilanie na wentylatorze,czy jak?
Jeśli by była na niego instalacja to gdzie jej szukać,jak ino obwód ma?
:D
czujnik zamyka obwod


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob mar 26, 2005 22:55

Kurcze ale wentylator cały czas ma przejście na masie,a trzeba mu podać +,a tego nie zrobisz za pomocą czunika który zwiera obwód z masa czyli silnikiem.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości