1.8 RP ZACINA SIĘ PRZY 4000 rpm gorzej na LPG mniej na Pb

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

1.8 RP ZACINA SIĘ PRZY 4000 rpm gorzej na LPG mniej na Pb

Post autor: slaawoo » pt lut 09, 2007 14:41

ciężko przełamać te obroty ale czasem jak delikatnie się przyśpiesza poza tą wartość to jedzie ale po większym wciśnięciu gazu dławi sie



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pt lut 09, 2007 14:55

tzn kreci sie tylko do 4tys ?? ja mialem podobnie ale moj tylko na 4 i 5 zbytnio nie chcial przekraczac tej granicy, powodem byl zatkany uklad wydechowy, stary tlumik wypalil sie tak samo jak katalizator i go dlawilo


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: slaawoo » pt lut 09, 2007 15:08

czasem jedzie ponad 4 tyś ale jak dam mu sandał powyrzej tej wartości totak jakby niedostawał paliwa albo zapłonu mu braknie
na benzynie łatwiej go przełamać ale terz to ma
do 4 tyś kręci normalnie i zawsze przy nich się dławi ale tylko podczas jazdy



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt lut 09, 2007 15:22

Sprawdź wyprzedzenie zapłonu na wolnych i wysokich obrotach, może ci się odpioł wężyk podciśnieniowy idący do rozdzielacza. Jak zapłon masz dobry to być może katalizator się przytkał.


=-Pinhead-=

slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: slaawoo » pt lut 09, 2007 15:26

ale czy przy zatkanym katalizatorze nie muliłoby go stopniowo w granicach tych obrotów
bo zawsze jest to 4000 rpm jeszcze postaram sie sprawdzić katalizator
wężyk jest na miejscu od podciśnienia



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt lut 09, 2007 15:38

Przy zatkanym kacie im wyższe obroty tym bardziej muli. Wszystko kwestia jak bardzo jest zatkany. Może też niedomagać pompa paliwa.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt lut 09, 2007 15:38

kiedys spotkalem sie z identyczna sytuacja tyle ze w toyocie dochodzila do 4000 i nie chciala specjalnie isc dalej przyczyna byla swieca ktora przestawala dawac iskre (nie wiem dlaczego) wiec sprawdz czy wszstkie swiece sa ok czy sa dobrze wkrecone i jak pinhead napisal zaplon sprawdz

a co do katalizatora to nie wiem w cieniasku 700 jak sie zatkal to odpalac nie chcial wogole



slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: slaawoo » pt lut 09, 2007 15:42

katalizator sprawdziłem i jest czysty ma wszędzie przeloty

ale jak sprawdzić zapłon skoro silnik zacina się tylko podczas jazdy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 211 gości