zagruchotało w silniku...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KubaK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Łósź

zagruchotało w silniku...

Post autor: KubaK » czw lut 08, 2007 23:36

... i umarl. Zablokował sie na amen. Wrociłem z pracy, cały dzien jezdziłem, przełączyłem na benzyne, pogazowałem, zagruchotało, i stanął silnik, zablokował sie na amen, dzwięk był straszny....

Moje pytanie, ile to bedzie kosztowało? gdzie w Łodzi zrobic remont... na co się szykowac?

A moze to nie bedzie katastrofa, choc czuje, ze to moze byc koniec mojego autka :(

Juz raz stała trzema kołami na szrocie i się udało, moze tym razem bedzie podobnie...

Pozdraiwm

Czekam, piszcie cokolwiek.

Kuba



presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » czw lut 08, 2007 23:52

sprawdziles pasek rozrzadu ???? moze wal korobowy Ci peknal...zlukaj co sie da z zewnatrz..i sprawdz pasek rozrzadu..to bedzie mozna cos wiecej napisac



KubaK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Łósź

Post autor: KubaK » pt lut 09, 2007 00:04

sprawdziłem tylko tyle ile moglem, to sie stało pol godziny temu... wrzuciłem na 4 bieg, i probowałem go popchnąc... koła się nie obrociły :(
Rozrusznik nie zakręcił...

Obstawiam, pęknięty wał, albo tłok.

A moze tylko się zatarł...

To stalo się przy dużych obrotach...

Zgasł..

Potem nawet zapalił, ale gruchotalo...

Potem już nie obrocił kołem zamachowym.

przez moment myslałem, ze to spadła podporka od maski....

Ile bedzie kosztowa naprawa w najgorszym razie?

Sorry za forme postu, ale chyba potraficie zrozumiec co teraz czuje, juz drugie Debowe nie pomogło... zwłaszcza, ze w przyszlym tygodniu miałem kłaś nową tapicerkę :(

Kuba



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pt lut 09, 2007 13:06

no to pewnie lepiej wyjdzie jakiś swap


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

greg

Post autor: greg » pt lut 09, 2007 13:12

zdejmij osłonę paska rozrządu - jeśli wina paska to tłoki dotykają do zaworów i nie ma szans zebyś obrócił wałem. Jeśli tak to do wymiany będą zawory - jeśli ni euszkodzone tłoki to nie jest strasznie.
Druga opcja - pasek cały i nadal napięty, nie przeskoczył to wtedy cus się urwało, np pękł korbowód - trza rozbierać dół i oglądać. Słowem - dopóki nie wiesz co - nie rozmawiamy o kosztach



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt lut 09, 2007 21:18

greg pisze:zdejmij osłonę paska rozrządu
nie wiem czy w golfie mk2 jest taka możliwość
ale w niektórych oplach po odkręceniu korka oleju
widac wałek rozrządu druga osoba kręci rozrusznikiem
i widać czy wałek się obraca wtedy wiadomo że np. pasek cały
ale najlepiej zdjąć bo może i przeskoczyć, wtedy widać jak na dłoni
u mnie kiedyś w bmw 728 wał wyszedł z boku silnika tak pierdyknęło :rotfl: :crazy: :rotfl:
u KubaKa w najlepszym wypadku zawory dotykają tłoków i wtedy też
nie da rady obrócić tak jak piszesz greg i miejmy nadzieję że tylko to jak mocno ostro nie dawał gaz ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

greg

Post autor: greg » pt lut 09, 2007 21:20

RobertP pisze:ie wiem czy w golfie mk2 jest taka możliwość
ale w niektórych oplach po odkręceniu korka oleju
widac wałek rozrządu druga osoba kręci rozrusznikiem
i widać czy wałek się obraca wtedy wiadomo że np. pasek cały
kiedy on napisał ze się nei da zakrecić silnikiem :blush:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt lut 09, 2007 21:29

greg pisze:kiedy on napisał ze się nei da zakrecić silnikiem :blush:
tak tak :pub: :bigok: miałem dokończyć zdanie że u niego nie można nawet zakręcić
i przypomniał mi się rozwalony silnik mojej beemki, ale tak na przyszłość
warto zerknąć pod korek jeśli kręci i nie zapala a nie którzy myślą że to
pasek więc jako tako delikatna wskazówka na przyszłość dla innych


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

bartencjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 30, 2006 19:01
Lokalizacja: ŁÓdź

Post autor: bartencjusz » pt lut 09, 2007 21:43

Witam . Jeżeli to nie jest problem z paskiem to znaczy że Twój silnik miał jakieś zużyte elementy i naprawa może być pracochłonna. W takich sytuacjach nalezałoby zorientować się czy istnieje możliwoś kupna innego uzywanego silnika który by Tobie pasował . W Łodzi , Zgierzu można znaleść szroty, gdzie można posłuchać jak taki silnik chodzi jeszcze przed wymontowaniem. I czasem uda się znaleść niezłą maszynę. Na Allegro silników nie kupowałem. Przy znajomości j niemieckiego sprawa jest dużo łatwiejsza. PZDR



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości