1,6 pn wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

brutus 1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 08, 2007 11:46
Lokalizacja: Katowice

1,6 pn wysokie obroty

Post autor: brutus 1977 » czw lut 08, 2007 12:23

Cze wszystkim
Mam problem z wieszajacymi sie obrotami
Samochod zawiesza sie na okolo 2 do 3 tys obr wtedy czuje jak pedal gazu cos delikatnie pociaglo,czasami pomaga wjechanie w dziure i obroty powracaja prawidlowe a pedal gazu cofa sie jest to odczuwalne na nodze
Kiedys jak mi sie tak dzialo pomagalo uderzenie w filter powietrza reka i wszystko powracalo do normy na jakies 200 -300 km teraz tez pomaga ale na pare metrow lub kilka kilometrow.
Jest to bardzo uciazliwe na skrzyzowaniach i teraz w zimie na 3 biegu jedzie sam jak sie zawiesi 60 km\h
Aha i jeszcze czasami pomaga wylonczenie zaplonu na chwilke ale jest to tez krotkotwale bo wchodzi znowu na wysokie obroty
Co to moze byc moze ktos z was sie spotkal z taka usterka ?
Z gory dziekuje za odpowiedzi



wasiniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 07, 2007 15:37
Lokalizacja: mazowsze
Kontakt:

Post autor: wasiniak » czw lut 08, 2007 15:36

Hej vitay!
Ja tez mam ten problem i szukam odpowiedzi od 3 miesiecy
Jak czegos sie dowiesz to daj znac
Z gory dzieki
pozdrawiam i powodzenia



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » czw lut 08, 2007 16:25

Nastawnik przepustnicy... pewnie się zawiesza. Użyj opcji SZUKAJ



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw lut 08, 2007 21:00

sprawdź kabel podciśnieniowy z podstawy gaźnika do nastwanika przepustnicy - wypnij, przedmuchaj i wepnij, sprawdź czy nie popękał - u mnie dokładnie ten problem był jak się delikatnie zsunął z trzpienia i łapał lewe powietrze, poza tym możesz sprawdzic płynnośc ruchu i luzy na popychaczu sterownika przepustnicy i spsikac go WD 40.... :bigok:


TDPower

brutus 1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 08, 2007 11:46
Lokalizacja: Katowice

Post autor: brutus 1977 » czw lut 08, 2007 23:49

dzieki jutro sprawdze i dam znac czy cos pomoglo



kozarek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 14, 2007 18:47
Lokalizacja: okolice piotrkowa tryb.
Kontakt:

Post autor: kozarek12 » śr lut 14, 2007 20:17

witam mam ten sam problem z obrotami w golfieII 1,6 sam wchodzi obroty dzieje się tak na paliwie i na gazie z tego co mi wiadomo to jest tam gaźnik elektronicznie sterowany co zrobić aby usunąć tą usterkę? :-k :-k :-k



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw lut 15, 2007 00:31

kozarek12 pisze:witam mam ten sam problem z obrotami w golfieII 1,6 sam wchodzi obroty dzieje się tak na paliwie i na gazie z tego co mi wiadomo to jest tam gaźnik elektronicznie sterowany co zrobić aby usunąć tą usterkę? :-k :-k :-k
po pierwsze - j.w.
po drugie samoistne zwiększanie się obrotów może byc przez:
- lewe powietrze z serwa, lub z podstawy gaźnika jak się zsunie przewód podciśnieniowy
- zacinanie się sterownika przepustnicy - nie kontaktuje złączka elektryczna, przewody podciśnieniowe są pęknięte lub zsuniętę lub popychacza który z niego wychodzi się zaciął.
:bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości