[MK3] Kierownica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

[MK3] Kierownica

Post autor: mi5iek84 » śr mar 23, 2005 15:43

witam. wracajc dziajs z uczelni zauwazylem dziwna rzecz(a raczej uslyszalem) Przy skrecaniu kierwonica przy malych predkosciach a takze skrecajac kolami w miejscu kierwonica wydaje dziwne dzwiki, jakby jakas guma czy cos obcieralo. Jak temu zaradzic?? pozdrawiam



sweden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 13:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sweden » śr mar 23, 2005 16:23

sprawdz czy tak jak u mnie nie urwala ci sie taka metalowa blaszka ktora ociera o inna czesc i wydaje dziwne dzwieki przy skrecaniu :) schylisz glowe pod kierownice to zauwazysz :) tak pod naba. W sumie nie mam pojecia co to jest, ale z pomoca lutownicy mysle ze uda mi sie zazegnac problem :food:
pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: mi5iek84 » śr mar 23, 2005 16:33

mysle ze urwana baszka wydawal by inny dzwiek. a to brzmi jakby jakas guma o cos tarla.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr mar 23, 2005 18:22

sweden pisze:sprawdz czy tak jak u mnie nie urwala ci sie taka metalowa blaszka ktora ociera o inna czesc i wydaje dziwne dzwieki przy skrecaniu :) schylisz glowe pod kierownice to zauwazysz :) tak pod naba. W sumie nie mam pojecia co to jest, ale z pomoca lutownicy mysle ze uda mi sie zazegnac problem :food:
pozdrawiam :)
Dzyndzel, który daje "+" do klaksonu. Warto podłożyć ciupinkę wazeliny technicznej na pierścień po którym się przesuwa.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

mefico

Post autor: mefico » śr mar 23, 2005 18:26

ta blaszka to od klaksonu!I faktycznie może ona szorować lub inny paproch tam wpadł (tak miałem u siebie) najprościej klucz nasadowy 24 odkręcić wyczyścić przesmarować i po sprawie!!!!



Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: mi5iek84 » śr mar 23, 2005 18:35

mi5iek84 pisze:mysle ze urwana baszka wydawala by inny dzwiek. a to brzmi jakby jakas guma o cos tarla.
Dzwiek jakby guma o gume. no ale ta blaszke tez sprawdze nigdy nie wiadomo:P



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr mar 23, 2005 18:40

Zgoda, ale tam nie ma tak, żeby guma o gumę..... W ogóle gumowych części nie ma, takich, które mogłyby o siebie trzeć
.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » czw mar 24, 2005 03:05

a czy to przypadkiem nie jest odglos wyrobionej maglownicy??


Pozdrawiam,
Piotrek

daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » czw mar 24, 2005 11:31

mi tez tarlo ale nie jak guma tylko jakby piasek sie dostal, ta blaszka od klaksonu przy kierownicy w szczlinie byla odgieta na zewnątrz, dogialem do srodka i jest oki



Awatar użytkownika
KaRBoW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 04, 2005 15:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: KaRBoW » czw mar 24, 2005 11:42

No u mnie problem ten sam tylko ze jak skrecam w lewo to slychac. Bylem u mechanika i powiedzial ze albo maglownica albo cos w kolumnie makpersona (nie wiem jak to sie pisze). Niedlugo bede z tym walczyl.


Golf III 1.6 ABU (LPG)

golf93

maglownica

Post autor: golf93 » czw wrz 29, 2005 01:07

Hejka u mnie jest dokładnie to samo :kac: jak jade powoli i skręcam to trze tak jakby kierownica była na siłe przykręcona do kolumny i był acała z gumy, pojechałem n akanał i rzeczywiści eluzy w maglownicy. U mnie kasowanie luzów to ok 200 zł. Oryginalna maglownica niemiecka to koszt ok 320 zł + 200 zł wymian aw serwisie VW ale jak ktoś nie chce przepłacać to samo kasowanie luzów w warsztacie na którym si eznają to ok 200 zł
Pozdrawiam :kwiat:



Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: mi5iek84 » czw wrz 29, 2005 10:26

wooow ale odkop:P no ale dzieki za za odpowiedz, wiec wyglada na to ze to maglownica:( pozdrowienia


PozdroVWienia

[url=http://imageshack.us][img]http://img118.imageshack.us/img118/5306/logoeg5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » czw wrz 29, 2005 14:11

hmm i ja mam podobny problem. Sprzwdze jeszcze czy aby rzeczywiscie to nie jest ta blaszka o ktorej mowicie



daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » czw wrz 29, 2005 14:27

jest jeszcze taka możliwość ze to przeguby kulowe w przednim zawieszeniu, lub gumy na spręzynach przy górnym mocowaniu. Tak czy inaczej też mialem problem z dzwiekiem w rodzaju gumy a i kierownica mimo wspomagania nie chodzila za lekko, wtłoczylem tam troche smaru i jest OK



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości