Tak jakby zwarcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tak jakby zwarcie
Ostatnio w moim golfie zaobserwowalem dziwną rzecz. Mianowicie jak biore jakis zakret z wieksza predkoscia to zapala mi sie kontrolka oleju i cos przy liczniku tak dziwnie warczy jak by zwarce sie robilo. Robi się tak gdy biore ostro i szybko jakis zakret....
David
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
Re: Tak jakby zwarcie
możliwe że masz mało oleju, albo i filtr oleju do kitu oraz czujnik oleju także do bani ..david_mis pisze:Ostatnio w moim golfie zaobserwowalem dziwną rzecz. Mianowicie jak biore jakis zakret z wieksza predkoscia to zapala mi sie kontrolka oleju i cos przy liczniku tak dziwnie warczy jak by zwarce sie robilo. Robi się tak gdy biore ostro i szybko jakis zakret....
to tak na początek sprawdź stan oleju, jak jest to napisz że jest OK, będziemy dumać dalej
bo jest jeszcze kilka powodów
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
100% ciśnienie oleju (może być brak oleju), na dodatek czujnik masz pewnie dobry, sprawdź jeszcze czy to samo dzieje się na zagrzanym silniku na wysokim biegu a na stosunkowo niskich obrotach.
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)
Czujnik 1.4 to ten który znajduje się w głowicy czy w podstawie filtra ? Który czujnik odpowiada za brzeczyk w liczniku a który za mruganie diody ?Robs pisze:100% ciśnienie oleju (może być brak oleju), na dodatek czujnik masz pewnie dobry, sprawdź jeszcze czy to samo dzieje się na zagrzanym silniku na wysokim biegu a na stosunkowo niskich obrotach.
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
no to zacznij od najtańszych rzeczy i to co możesz zrobić na początek samemudavid_mis pisze:Olej mam w normie. Przy hamowaniusie to nie dzieje. Tylko przy gwałtownym szybkim skręcie.
kup bardzo dobrej firmy filtr oleju, zalej go nowym olejem i dobrze wkręć
później jak nie pomoże to pozostaje wymienić czujnik
następnie zmierzyć ciśnienia w cylindrach i sprawdzić pompę oleju,
możliwe też, że pompa zaczyna siadać
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
słuchajcie nie mialem jeszcze okazji zmieic filtra, ale coraz czescie mi się to zdaza tylko na zakretach, ale teraz juz przy mniejszch predkosciach:( co sprawdzac??
David
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
tylko bez przesady ...mtworus pisze:prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....
a może ma sprawdzić czy ospóścić olej sprawdzić jego rezystancję a tym samym
czy olej nie ma przebicia do masy heheheh....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości