Tak jakby zwarcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
david_mis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 21:43
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Tak jakby zwarcie

Post autor: david_mis » czw lut 08, 2007 00:15

Ostatnio w moim golfie zaobserwowalem dziwną rzecz. Mianowicie jak biore jakis zakret z wieksza predkoscia to zapala mi sie kontrolka oleju i cos przy liczniku tak dziwnie warczy jak by zwarce sie robilo. Robi się tak gdy biore ostro i szybko jakis zakret....


David

http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw lut 08, 2007 01:13

david_mis, to nie zwarcie - rzecz jest poważniejsza, czyli zbyt niskie ciśnienie oleju. Faktycznie na poczatek sprawdzić stan oleju trzeba


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Tak jakby zwarcie

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 01:13

david_mis pisze:Ostatnio w moim golfie zaobserwowalem dziwną rzecz. Mianowicie jak biore jakis zakret z wieksza predkoscia to zapala mi sie kontrolka oleju i cos przy liczniku tak dziwnie warczy jak by zwarce sie robilo. Robi się tak gdy biore ostro i szybko jakis zakret....
możliwe że masz mało oleju, albo i filtr oleju do kitu oraz czujnik oleju także do bani ..
to tak na początek sprawdź stan oleju, jak jest to napisz że jest OK, będziemy dumać dalej :bigok:
bo jest jeszcze kilka powodów :kac:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 08, 2007 03:53

david_mis, niski stan oleju to najbardziej prawdopodobna przyczyna. Spróbuj też czy przy gwałtownym hamowaniu nie dzieje się tak samo.



Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Robs » czw lut 08, 2007 04:49

100% ciśnienie oleju (może być brak oleju), na dodatek czujnik masz pewnie dobry, sprawdź jeszcze czy to samo dzieje się na zagrzanym silniku na wysokim biegu a na stosunkowo niskich obrotach.
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)



Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » czw lut 08, 2007 11:09

Robs pisze:100% ciśnienie oleju (może być brak oleju), na dodatek czujnik masz pewnie dobry, sprawdź jeszcze czy to samo dzieje się na zagrzanym silniku na wysokim biegu a na stosunkowo niskich obrotach.
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)
Czujnik 1.4 to ten który znajduje się w głowicy czy w podstawie filtra ? Który czujnik odpowiada za brzeczyk w liczniku a który za mruganie diody ?


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Awatar użytkownika
david_mis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 21:43
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: david_mis » czw lut 08, 2007 11:50

Olej mam w normie. Przy hamowaniusie to nie dzieje. Tylko przy gwałtownym szybkim skręcie.


David

http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 11:53

david_mis pisze:Olej mam w normie. Przy hamowaniusie to nie dzieje. Tylko przy gwałtownym szybkim skręcie.
no to zacznij od najtańszych rzeczy i to co możesz zrobić na początek samemu
kup bardzo dobrej firmy filtr oleju, zalej go nowym olejem i dobrze wkręć
później jak nie pomoże to pozostaje wymienić czujnik
następnie zmierzyć ciśnienia w cylindrach i sprawdzić pompę oleju,
możliwe też, że pompa zaczyna siadać


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
david_mis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 21:43
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: david_mis » czw lut 08, 2007 11:56

Filtr mam Filtrona wymienialem go raptem 3 miesiace temu razem z olejem:/


David

http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 12:05

david_mis pisze:Filtr mam Filtrona wymienialem go raptem 3 miesiace
kurcze to kiepsko, wszyscy uciekają od filtrona
wielu osób z forum miało problem właśnie z Filtronem
zmień go na możliwie najlepszy


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw lut 08, 2007 12:09

Mann ... i żadnych problemów... od 2 lat "Mann" :bigok:



Awatar użytkownika
david_mis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 21:43
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: david_mis » sob lut 24, 2007 21:22

słuchajcie nie mialem jeszcze okazji zmieic filtra, ale coraz czescie mi się to zdaza tylko na zakretach, ale teraz juz przy mniejszch predkosciach:( co sprawdzac??


David

http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » sob lut 24, 2007 21:45

prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lut 25, 2007 01:45

mtworus pisze:prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....
tylko bez przesady ...
a może ma sprawdzić czy ospóścić olej sprawdzić jego rezystancję a tym samym
czy olej nie ma przebicia do masy heheheh....


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości