mokry silniczek w mkII
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mokry silniczek w mkII
witam,
od jakiegoś czasu gdzieś wycieka mi olej.
wydaje mi się, że gdzieś w okolicy paska rozrządu... tak to przynajmniej wygląda.
mokro jest tam z lewej strony, trochę z przodu i wszystko leci mi na alternator...
czy to możliwe?
czy są tam jakieś tradycyjne miejsca wycieku oleju?
silniczek 2G po niedawnej wymiania uszczelki pokrywy zaworów.
dzięki za rady.
pozdro dla wszystkich Forumowiczów.
od jakiegoś czasu gdzieś wycieka mi olej.
wydaje mi się, że gdzieś w okolicy paska rozrządu... tak to przynajmniej wygląda.
mokro jest tam z lewej strony, trochę z przodu i wszystko leci mi na alternator...
czy to możliwe?
czy są tam jakieś tradycyjne miejsca wycieku oleju?
silniczek 2G po niedawnej wymiania uszczelki pokrywy zaworów.
dzięki za rady.
pozdro dla wszystkich Forumowiczów.
simering na wałku rozrządy od strony paska to bardzo częsta usterka w VW
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
najlepiej umyć silnik i twedy dokładnie widać skąd wycieka, moze nie oryginalną uszczele założyłeś od pokrywy zaworów i puściał??te nie oroginalne tak mają, simering wałka rozrządu tez moze być, a moze to uszczelka pod głowicą chociaż wątpie. Z tego ci piszesz, ze wszystko leci Ci na alternator, to nie błacha sprawa, a zeby wymienić simering, to niestety ale pasek rozrządu trzeba ściągać.
jeśli cieknie z ziemeringa pod rozrządem to szykuj sie na wymiane równiez paska rozrządu... pasek moze byc zaolejony.. co mocno skróci jego żywotnosc... i 3a go wymienic... ziemeringi nie są drogie... gdzies 12zł /szt (erling) i przy okazji robienia rozrządu mechanik nie powinien dużo doliczyc do robocizny jak będzie wymieniał...
wymien wszystkie ziemeringi na walkach i wale... po co to 2x rozbierać...
wymien wszystkie ziemeringi na walkach i wale... po co to 2x rozbierać...
spokojnie z tym włkiem rozrządu - miałem taki objaw zaciek w moim 1.3 - byłem pewien że poszło uszczelnienie wałka - tym czasem nic z tych rzeczy-ciekło z czujnika ciśnienia oleju, który jest tam z tyłu wkręcony blisko obudowy paska (ciekło z samego czujnika-koło styku kabla, nie przez gwint) zobacz czy tam ci się nie ślimaczy - mi właśńie tam spływało po bloku popod obudowe paska aż po mise olejowąszyki pisze:witam,
od jakiegoś czasu gdzieś wycieka mi olej.
wydaje mi się, że gdzieś w okolicy paska rozrządu... tak to przynajmniej wygląda.
mokro jest tam z lewej strony, trochę z przodu i wszystko leci mi na alternator...
tylko że koledze cieknie na alternator który jest z przodu silnika a czujnik ciśnienia oleju jest w głowicy po drugiej stroniełyssy pisze:spokojnie z tym włkiem rozrządu - miałem taki objaw zaciek w moim 1.3 - byłem pewien że poszło uszczelnienie wałka - tym czasem nic z tych rzeczy-ciekło z czujnika ciśnienia oleju, który jest tam z tyłu wkręcony blisko obudowy paska (ciekło z samego czujnika-koło styku kabla, nie przez gwint) zobacz czy tam ci się nie ślimaczy - mi właśńie tam spływało po bloku popod obudowe paska aż po mise olejowąszyki pisze:witam,
od jakiegoś czasu gdzieś wycieka mi olej.
wydaje mi się, że gdzieś w okolicy paska rozrządu... tak to przynajmniej wygląda.
mokro jest tam z lewej strony, trochę z przodu i wszystko leci mi na alternator...
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Miałem podobny problem tylko po przeciwnej stronie - okazało się że na nowej uszczelce cieknie, więc za poradą mechanika przy wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów lekko posmarowałem silikonem te miejsca/zgiecia gdzie płaska uszczelka przechodzi w półkole.
To co opisujesz to mi właśnie wygląda na taki wyciek - prosto na alternator.
To co opisujesz to mi właśnie wygląda na taki wyciek - prosto na alternator.
wiem gdzie znajduje sie alternator bo też mam 1.3 i własnie wyobraż sobie że właśnie blisko alternatora pojawiła się mi plama ponieważ samochód często stał w sprzyjającym temu przechyle-też już muśłałem że to uszczelniacz wałkaAD6 pisze: tylko że koledze cieknie na alternator który jest z przodu silnika a czujnik ciśnienia oleju jest w głowicy po drugiej stronie
łyssy pisze: spokojnie z tym włkiem rozrządu - miałem taki objaw zaciek w moim 1.3 - byłem pewien że poszło uszczelnienie wałka - tym czasem nic z tych rzeczy-ciekło z czujnika ciśnienia oleju, który jest tam z tyłu wkręcony blisko obudowy paska (ciekło z samego czujnika-koło styku kabla, nie przez gwint) zobacz czy tam ci się nie ślimaczy - mi właśńie tam spływało po bloku popod obudowe paska aż po mise olejową
u mnie nie dość, że alternator jest mokry, to jeszcze jeszcze cały blok silnika.
generalnie, cały przód bloku w okolicy paska rozrządu jest mokry...
może rzeczywiście zacznę od ponownego sprawdzenia uszczelki pokrywy i potraktuję ją siliconem w newralgicnych punktach...
a tak na wszelką ewentualność:
czy poradzę sobie sam ze zdjęciem i później założeniem paska rozrządu i uszczelką przy wałku?
może szumi jakieś łozysko - czasem jak się naciągnie pasek na świeżo to stare łożyska hałasują, jak masz pompe wody na pasku rozrzadu to może ona (zmieniałeś ??), albo ewentualnie alternator ...szyki pisze:no to wymieniłem zimeringi na wałkach.
wytarłem silniczek i teraz będę obserwował, czy to to...
mam jeszcze jedno pytnie:
czy jest możliwość, żebym słyszał nowy, świeżo założony pasek rozrządu???
charakterystyczny szum dochodzi właśnie z jego strony...
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 450 gości