Co to za błedy????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dav81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
Lokalizacja: Racibórz Śląskie

Co to za błedy????

Post autor: dav81 » wt lut 06, 2007 20:59

Witam posiadam golfa Mk3 Z silnikiem 1.4 AEX na pełnym wtrysklu i ostatnio zaczął mi szwankowac, został podłączony do kompa i VAG pokazał takie coś:



Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 030 906 027 M
Component: MOTRONIC MP 9.0 2000
Coding: 0261203614
Shop #: 1037355524
2 Faults Found:
00533 - Idle Speed Regulation
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00525 - tu powinno być coś opisane ale niestety niema
03-10 - tu powinno być coś opisane ale niestety niema
Readiness: N/A

Z czym to się je i co jest uszkodzone??? Jak to naprawić pomóżcie prosze



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 06, 2007 21:24

http://www.obd-2.biz/vag.php
ten drugi: niskie napięcie z sondy (może oznaczać w praktyce nie tylko uszkodzenie sondy, ale zbyt uboga mieszankę z innych przyczyn)

[ Dodano: Wto Lut 06, 2007 8:26 pm ]
Może trzeba wyczyścić przepustnice i jechać na komputer zaadoptować ?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dav81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
Lokalizacja: Racibórz Śląskie

Post autor: dav81 » wt lut 06, 2007 21:33

en drugi: niskie napięcie z sondy (może oznaczać w praktyce nie tylko uszkodzenie sondy, ale zbyt uboga mieszankę z innych przyczyn)
Czyli trzeba wymienic sonde hmmm ?? autko przerywa jak sie rozgrzeje w przedziale od niskich obrotow do okolo 2100 obrotow. jak jest zimny to jest ok
Może trzeba wyczyścić przepustnice i jechać na komputer zaadoptować ?


Czy jest z tym duzo roboty i czy jest ona skomplikowana ???



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt lut 06, 2007 22:15

00533 - Regulacja obrotów biegu jałowego
00525 - Sonda Lambda - G39

Zaczoł bym od wymiany sondy lambda poniewaz jej usterka moze powodowac występowanie poblemów z regulacja obrotów biegu jałowego

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dav81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
Lokalizacja: Racibórz Śląskie

Post autor: dav81 » wt lut 06, 2007 22:32

to mam jeszcze jedną prośbę jak się czyści przepustnice i jak sie ją puzniej adoptuje do sterownika w aucie prosze napiszcie ktoś jak się to robni i czego uzywacie w takich przypadkach :finga: :finga: :finga: :finga: :wazup: :wazup: :wazup:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 149 gości