przy vmax temp wzrasta do 112 !! normalne ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 22, 2005 13:51

Krzylu pisze:nie jest reguła ze jadac przez dlugi okres czasu vmax mozna zarżnać silnik w lato dieslem lecielismy pełnym ciagiem z kolega przez ponad 300km caly czas 160km/h wiecej niechcial isc w dodatku kolega jezdzil bez wentylatora i ani razu mu sie niezagotowal w LATO!!! ani razu temperatura nie weszła na czerwone pole
to tylko potrafia Japonce z konca lat 80tych
pisze wam na serio!!!!!
Krzylu, mam zasade żeby jeździć poniżej 500obr od odcinki limitera, oczywiście jesli jadę dłuższy czas. Ale i tak zdarza się w tdi że po jakimś czasie jest notlauf i trzeba zjechac z trasy postac jakieś 5-10 minut żeby wystudzić silnik i suszarke, zgasić auto i zapalić ponownie (reset ECU). Temperatura też stoi w miejscu jak to w tdi :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt mar 22, 2005 20:01

Krzylu pisze:nie jest reguła ze jadac przez dlugi okres czasu vmax mozna zarżnać silnik
w lato dieslem lecielismy pełnym ciagiem z kolega przez ponad 300km caly czas 160km/h wiecej niechcial isc w dodatku kolega jezdzil bez wentylatora i ani razu mu sie niezagotowal w LATO!!! ani razu temperatura nie weszła na czerwone pole
to tylko potrafia Japonce z konca lat 80tych
pisze wam na serio!!!!!
Nigdy w życiu nie włączył mi się wentylator podczas szybkiej jazdy, a przeciwnie temperatura na wskażniku spada poniżej połowy.



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » wt mar 22, 2005 21:21

112st to masz juz pare w chlodnicy i to lekko przygrzana...

wg mnie nie jest to normalne...
przy 98 chyba sie wlacza wentylator....
jak sie zalaczy to widac jak temp spada do wlasciwej

szkoda silnika na moje ....przegrzac go latwo


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt mar 22, 2005 21:32

Nie przekraczaj V max i nie będzie kłopotu.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

ser
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 21, 2005 02:03
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: ser » wt mar 22, 2005 21:47

czyś latwo sie mowi , ale tutaj trudno nie jechac szybciej....

Mam jeszcze jeden problem , na mfa pokazuje mi prawidlowa temperature oleju, ale na zegarze nie pokazuje prawidlowej, podchodzi moze do 70 i to wszystko :goof: , moze 2 czy 3 razy podnioslo mi sie do 90, ale to byly naprawde wyjatki...

najlepiej obejrzyjcie zdjecia i doradcie mi prosze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 22, 2005 22:48

Na zegarze nie masz temp. oleju tylko łynu chłodzącego i przy tej szybkości wszystko jest ok- nie będzie wiecej pokazywał.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ser
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 21, 2005 02:03
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: ser » wt mar 22, 2005 22:59

to to nie jest to samo co na mfa . ... na mfa jest olej w przed ostatniej pozycji ? a na zegarze ? co do tej wskazowki , to dlaczego ona mi tylko 2-3 razy pokazala 90 na dodatek stalem w korku? u siostry w mk3 pokazuje jej zawsze 90 ... ona nie ma mfa....

*#cenzura#* wstyd mi ...



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 22, 2005 23:05

no przeciez masz tam na MFA olejarke nie? :)

Co do temp. chłodziwa - to mozliwe że nowy termostat by to poprawił.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » śr mar 23, 2005 07:44

zdecydowanie termostat do wymiany, miałem to samo z temperaturą jakiś tydzień temu, po wymianie magicznie temp płynu wzrosła do 90*C i teraz tak się utrzymuje i olej na MFA mam też koło 90 przy spokojnej jeździe a przedtem to olej miał "tylko" 80. Temp płynu w korku wzrastała ponad 90*C i włączał się wentylator (temp załączenia 92-97*C)

pozdrawiam

PS. kosztowało mnie to 35pln termostat i 40pln robota bo trzeba pompę wspomagania odkręcić od silnika (bez podnośnika ani rusz)



Awatar użytkownika
Emader
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt cze 03, 2005 00:53
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: Emader » pt cze 03, 2005 01:54

Witam

Ja w MK2 mam podobny problem temperatura wody w korkach wkracza na 3/4 wskaznika, temp. oleju najwiecej osiagnela 104 stopnie ale to przy 30 stopniach na dworzu (ostatni weekend ) i w tym momencie zaczyna mi brzeczen i zapalac sie lampka od oleju, chociaz poziom oleju jest spoko. Zabardzo niewiem o co chodzi. Przy wiekszych predkosciach temp wody spadam ponizej polowy co za tym idzie temp oleju tez spada, ale np jezeli jade przez ok 30 km z predkoscia ok 200 km/h (obwodnica) i pozniej wjezdzam na miasto i jade sobie spokojnie to znowu mi sie zapala lampka od oleju - nie kumam tego ;/



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pn lip 18, 2005 15:14

Krzylu pisze:nie jest reguła ze jadac przez dlugi okres czasu vmax mozna zarżnać silnik
w lato dieslem lecielismy pełnym ciagiem z kolega przez ponad 300km caly czas 160km/h wiecej niechcial isc w dodatku kolega jezdzil bez wentylatora i ani razu mu sie niezagotowal w LATO!!! ani razu temperatura nie weszła na czerwone pole
to tylko potrafia Japonce z konca lat 80tych
pisze wam na serio!!!!!
diesla nie mozna zatrzec bo podaje tyle paliwa ile pompa poda a w benzynie jest inaczej.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 281 gości