Zawieszenie standard, a GT lub GTI Golf III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zawieszenie standard, a GT lub GTI Golf III
Witam, otóż zostałem wlascicielem Golfa III GTD, ma wymienione zawieszenie na standard albo inne bardzo miekie i wysokie. Z tego co wiem było w nim zawieszenie dawniej nizsze ale z celuw praktyczbych i ze zuzycie wymienione.
Otóż chciałbym w przyszłości obniżyc delikatnie golfa, tak jak jest to w standardowych GT lub GTI, tak mi sie podoba, nie bardzo nisko, ani tez nie wysoko i wmiare konfortowo mysle.
I tu moje pytanie o ile mm jest niższy standardowy GT, czy GTi od zwykłego, -30mm? -40mm?
Moze wiecie jakie zestaw, daje efekt taki jak w GT. Ile by kosztował?Czytałem o gwinatch troche, czy faktycznie mozan sobie samem wyregolowac, w jakich granicach? i jaki jest konfort, nie chce zupełnie sztywnego samochodu jak na szynach, niestety to Polska.
Otóż chciałbym w przyszłości obniżyc delikatnie golfa, tak jak jest to w standardowych GT lub GTI, tak mi sie podoba, nie bardzo nisko, ani tez nie wysoko i wmiare konfortowo mysle.
I tu moje pytanie o ile mm jest niższy standardowy GT, czy GTi od zwykłego, -30mm? -40mm?
Moze wiecie jakie zestaw, daje efekt taki jak w GT. Ile by kosztował?Czytałem o gwinatch troche, czy faktycznie mozan sobie samem wyregolowac, w jakich granicach? i jaki jest konfort, nie chce zupełnie sztywnego samochodu jak na szynach, niestety to Polska.
Re: Zawieszenie standard, a GT lub GTI Golf III
Teoretycznie GT jest o 10mm niżej niż seria, ale mój Variant GT temu zaprzecza, bo stoi wysoko.Martin_GTD pisze:Witam, otóż zostałem wlascicielem Golfa III GTD, ma wymienione zawieszenie na standard albo inne bardzo miekie i wysokie. Z tego co wiem było w nim zawieszenie dawniej nizsze ale z celuw praktyczbych i ze zuzycie wymienione.
Otóż chciałbym w przyszłości obniżyc delikatnie golfa, tak jak jest to w standardowych GT lub GTI, tak mi sie podoba, nie bardzo nisko, ani tez nie wysoko i wmiare konfortowo mysle.
I tu moje pytanie o ile mm jest niższy standardowy GT, czy GTi od zwykłego, -30mm? -40mm?
Moze wiecie jakie zestaw, daje efekt taki jak w GT. Ile by kosztował?Czytałem o gwinatch troche, czy faktycznie mozan sobie samem wyregolowac, w jakich granicach? i jaki jest konfort, nie chce zupełnie sztywnego samochodu jak na szynach, niestety to Polska.
dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]
-
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
- Lokalizacja: Nowy Sącz
same sprężyny nie obniżają zawieszenia (to tylko półśrodek), np GTI ma inne McPhersony a sportowe, obniżane zawieszenie ma krótkie McPhersony i inne sprężyny (tzw progresywne o zmiennym rozstawie zwojów). Miałem obniżane zawieszenie i powróciłem do oryginału dla GTI (McPhersony Kayaba dla GTI gazowe (pomarańczowy kolor) i sprężyny zamienniki oryginału (czyli GTI 2.0 lub Diesel 1.9) twardsze niż do mniejszych silników.
Dzieki bardzo za odpowiedz, dokładnie takiej oczekiwałem:
Miałem obniżane zawieszenie i powróciłem do oryginału dla GTI (McPhersony Kayaba dla GTI gazowe (pomarańczowy kolor) i sprężyny zamienniki oryginału (czyli GTI 2.0 lub Diesel 1.9) twardsze niż do mniejszych silników
czyli już wiem -20mm, dla mnie wsam raz ani wysoko, ani nisko
Czyli musze szkać:
Kayaba dla GTI gazowe (pomarańczowy kolor) i sprężyny zamienniki oryginału (czyli GTI 2.0 lub Diesel 1.9
Ciekawa jaka cena takiego kompletu, acha czyli jak mam spreżyny od 1.9 to nie musze zmieniac? tylko amory?
Zna ktoś cenę przyblizoną?
Miałem obniżane zawieszenie i powróciłem do oryginału dla GTI (McPhersony Kayaba dla GTI gazowe (pomarańczowy kolor) i sprężyny zamienniki oryginału (czyli GTI 2.0 lub Diesel 1.9) twardsze niż do mniejszych silników
czyli już wiem -20mm, dla mnie wsam raz ani wysoko, ani nisko
Czyli musze szkać:
Kayaba dla GTI gazowe (pomarańczowy kolor) i sprężyny zamienniki oryginału (czyli GTI 2.0 lub Diesel 1.9
Ciekawa jaka cena takiego kompletu, acha czyli jak mam spreżyny od 1.9 to nie musze zmieniac? tylko amory?
Zna ktoś cenę przyblizoną?
jeżeli dobrze pamiętam to sprężyny przód płaciłem po 180/sztuka, kayaby coś ponad 200/sztuka, jeszcze sprężyny tył coś 120/sztuka i McPhersony tył ale nie znam ceny plus robocizna i geometria przodu.
za sam przód wychodzi koło 900pln i tył koło 600pln. W tych obliczeniach może zmieszczą się osłony i odboje gumowe ale to najlepiej przepytać okoliczne sklepy. Przy geometri może jeszce jakaś gałeczka czy coś się pojawić (sama robocizna to 35pln) i jeszcze regulacja świateł.
pozdrawiam
za sam przód wychodzi koło 900pln i tył koło 600pln. W tych obliczeniach może zmieszczą się osłony i odboje gumowe ale to najlepiej przepytać okoliczne sklepy. Przy geometri może jeszce jakaś gałeczka czy coś się pojawić (sama robocizna to 35pln) i jeszcze regulacja świateł.
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
- Lokalizacja: Nowy Sącz
tanio to nie jest ale równie dobrze jak używany "gwint" można kupić używane GTI tylko pytanie ile kilometrów można przejechać na używanych amortyzatorach (obojętne czy gwint czy normalne) a jeżeli kolega ma Diesla to może tylko amortyzatory wystarczy wymienić i wtedy z 800pln z robocizną by wystarczyło i jakieś 100tyś km do przejechania przed następną wymianą, można używane sprężyny od GTI kupić albo najlepiej z dobrego szrotu kompletne McPhersony ze sprężynami od GTI jakiegoś lekko zdemolowanego (upraszcza to wymianę bo nie trzeba sprężyn ściskać) i można zaryzykować wymianę samemu.
Jakie kolega Martin GTD ma opony (rozmiar) bo to wpływa też na komfort jazdy?
Jakie kolega Martin GTD ma opony (rozmiar) bo to wpływa też na komfort jazdy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości