[mk2 1.8 RP] Cieknie płyn chlodniczy przy bloku silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

[mk2 1.8 RP] Cieknie płyn chlodniczy przy bloku silnika

Post autor: Norbert » wt mar 22, 2005 18:03

Cieknie spod tego plastikowego elementu, w którym są te czujniki (to chyba przypadłość tych silników).
I teraz: Warto to kleić - uszczelniać silikonem itp?
Czy kupować. Jeśli kupować to nowy czy używany? Jak kształtują się ceny.
A może ktoś ma ten element na zbyciu?

Cieknie spod plastiku zaznaczonego na zdjęciu.
Obrazek



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt mar 22, 2005 20:38

A plastik jest cały? O ile dobrze pamiętam (mogę się mylić, dawno tego nie ruszałem) między blokiem i króćcem jest chyba gumowy o-ring? Koszt kilku złotych, pod warunkiem że króciec (plastik) jest cały.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » wt mar 22, 2005 20:48

czyś pisze:A plastik jest cały? O ile dobrze pamiętam (mogę się mylić, dawno tego nie ruszałem) między blokiem i króćcem jest chyba gumowy o-ring? Koszt kilku złotych, pod warunkiem że króciec (plastik) jest cały.
Nie widać pęknięcia, ale leci głównie nad(obok) górną lewą śrubką....



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » wt mar 22, 2005 20:51

musisz zdemontowac ten kruciec i dokladnie go obejrzec bo moze byc pekniety,moze oring sie sfilcowal,najczesciej padaja przy srubach,silikon nic nie daje ja to sprawdzilem u siebie,mialem pekniety w srodku a na zewnatrz nic nie bylo widac, koszt nowego to ok 25 zl.po zdemontowaniu warto papierem przeczyscic blok z osadow.



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » wt mar 22, 2005 21:15

kesier pisze:musisz zdemontowac ten kruciec i dokladnie go obejrzec bo moze byc pekniety,moze oring sie sfilcowal,najczesciej padaja przy srubach,silikon nic nie daje ja to sprawdzilem u siebie,mialem pekniety w srodku a na zewnatrz nic nie bylo widac, koszt nowego to ok 25 zl.po zdemontowaniu warto papierem przeczyscic blok z osadow.
To może ja też tak mam - że jest pęknięty w środku - bo na zewnątrz nic ni widać... Gdzie to mozna kupić?



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » wt mar 22, 2005 21:24

w kazdym dobrze zaopatrzonym motoryzacyjnym ja musialem zamawiac ale nie bylo problem w ciagu jednego dnia mi gosciu przywiozl



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » wt mar 22, 2005 21:31

kesier pisze:w kazdym dobrze zaopatrzonym motoryzacyjnym ja musialem zamawiac ale nie bylo problem w ciagu jednego dnia mi gosciu przywiozl
Thx :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości