[MK2 1,6] Uszkodzony silnik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
m4st3rm1nd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 28, 2006 13:39
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

[MK2 1,6] Uszkodzony silnik?

Post autor: m4st3rm1nd » pn lut 05, 2007 15:08

Witam.
Dzisiaj sprawdzałem poziom oleju, chłodnicy, płynu hamulcowego. Wszystko jest w porządku, jednak coś mnie zaniepokoiło. Poniżej zamieszczam obrazki (proszę przeglądać w kolejności)


obrazek 1
obrazek 2
obrazek 3

Pierwsze zdjęcie to normalne uszkodzenie jeśli ktoś znałby odpowiedź na pytania co to za rura, czym skutkuje jazda z takim zonkiem ew. ile kosztuje wymiana takiego czegoś itp to będę bardzo wdzięczny. 2-gie zdjęcie to gdyby ktoś nie wiedział, gdzie jest ta rura. Samochód pali na dotyk, nie gaśnie, nie bierze oleju. Ogólnie nawet bym o tym nie wiedział, gdybym tego nie zauważył :crazy: Oczywiście punkciki będą, ale wiem że na tym forum nie chodzi o punkty tylko o pomoc. Z góry dzięki!

PS. Na 3-cim zdjęciu zamieściłem inny kawałek silnika, czy wiecie czemu on się tak "poci"? Czy to jest groźne?


vwgolf4ever
[img]http://img.userbars.pl/53/10550.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/84/16663.png[/img]

[color=red][size=134]IT'S ALWAYS BETTER TO POST IN AN EXISTING THREAD THAN TO START A NEW ONE[/size][/color]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 05, 2007 15:18

m4st3rm1nd pisze:Pierwsze zdjęcie to normalne uszkodzenie jeśli ktoś znałby odpowiedź na pytania co to za rura
doprowadzenie ciepłego powietrza do kolektora ssącego
m4st3rm1nd pisze:PS. Na 3-cim zdjęciu zamieściłem inny kawałek silnika, czy wiecie czemu on się tak "poci"? Czy to jest groźne?
wygląda wstępnie na uszkodzoną uszczelkę pod pokrywą zaworów


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
m4st3rm1nd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 28, 2006 13:39
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: m4st3rm1nd » pn lut 05, 2007 15:23

:crazy: A czym grozi jak nie będzie dochodziło to ciepłe powietrze? Czy tą uszczelkę da się wymienić samodzielnie? Ogólnie te problemy to coś poważnego?


vwgolf4ever
[img]http://img.userbars.pl/53/10550.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/84/16663.png[/img]

[color=red][size=134]IT'S ALWAYS BETTER TO POST IN AN EXISTING THREAD THAN TO START A NEW ONE[/size][/color]

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn lut 05, 2007 15:28

ten silnik to albo EZ albo PN :)
co do uszczelki pod pokrywa zaworow to samemu wymienisz:) tylko narazie na Twoim miejscu bym jej nie wymienial! to jest tylko zapocenie!! i jak wymienisz uszczelke to za pare tys km znow bedzie to samo (ten typ tak ma) :( a co do rury to silnik sie moze troche dluzej rozgrzewac.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn lut 05, 2007 15:28

Czy tą uszczelkę da się wymienić samodzielnie?
pewnie że da nawet powinno!
pamiętaj jak założysz nową to dociskaj śruby z wyczuciem po kolei :D



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn lut 05, 2007 15:29

p.s. silniczek widac ze bardzo zadbany :) duzo orginalu :)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 05, 2007 15:37

a co do rury to silnik sie moze troche dluzej rozgrzewac.
i troszeczke więcej palić


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pn lut 05, 2007 15:41

sGARY pisze:ten silnik to albo EZ albo PN


albo RF
sGARY pisze:jak wymienisz uszczelke to za pare tys km znow bedzie to samo (ten typ tak ma


poelcam posmarowac uszczelke takiem silikonem nie pameitam nazwy, producent Henkel, nie ma bata zeby potem znowu sie pocil- sprawdzone


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn lut 05, 2007 15:41

Adamtd, no tak :) skoro sie bedzie dluzej rozgrzewal to bedzie dluzej chodzil na ssaniu :) i co za tym idzie bedzie wiecej palil :) :bigok:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lut 05, 2007 15:41

sGARY pisze:ten silnik to albo EZ albo PN :)
ja stawiam że to PN, miałem taki ale to było dość dawno, ale głowy nie dam obciąć
m4st3rm1nd poza tym Adamtd dał Ci odpowiedź co jest z "silnikiem"
ja dodam że to wcale nie jest groźne ! :bigok:
naprawa i wymiana jest prosta i nie jest czasochłonna, sama przyjemność
jak nie dzieje się nic innego, oby więcej tylko takich problemów ;-)
Ostatnio zmieniony pn lut 05, 2007 15:43 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 05, 2007 15:43

sGARY pisze:ten silnik to albo EZ albo PN :)
co do uszczelki pod pokrywa zaworow to samemu wymienisz:) tylko narazie na Twoim miejscu bym jej nie wymienial! to jest tylko zapocenie!! i jak wymienisz uszczelke to za pare tys km znow bedzie to samo (ten typ tak ma) :( a co do rury to silnik sie moze troche dluzej rozgrzewac.
Nie musi tak mieć ;) ... u mnie wystarczyło pokrywe zawrów położyć na stole żeby zauważyć że od chamskiego dokręcania śrub się lekko zwichrowała wtedy się zawsze poci :) trzeba było lekko odgiąć i jest OK, acha i są zdajsie dwa rodzaje uszczelek pod tą pokrywę. Silnik PN - widać tą cudowną elektronike i kabelki :) :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
m4st3rm1nd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 28, 2006 13:39
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: m4st3rm1nd » pn lut 05, 2007 15:49

Ok wielkie dzięki jesteście super! Pierwszy raz mi się zdarzyło takie forum... i tacy ludzie! Pzdr! :kufel: :pub: :kwiatek:


vwgolf4ever
[img]http://img.userbars.pl/53/10550.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/84/16663.png[/img]

[color=red][size=134]IT'S ALWAYS BETTER TO POST IN AN EXISTING THREAD THAN TO START A NEW ONE[/size][/color]

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pn lut 05, 2007 15:49

fakt moze i PN bo nei ma widze tej gruchy z popychaczem


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » pn lut 05, 2007 15:50

Ja bym powiedział że to nie spod uszczelki się to poci,na zdjęciu ewidentnie widać że to cieknie skąś wyżej,a tam gdzie jest styk pokrywy z głowicą,czyli gdzie jest uszczelka to się tam zatrzymuje i rozprowadza po całym rancie....przyjżyjcie się koledzy dokładnie z lewej strony na tym zdjęciu to widać.....że skąś z góry to leci to nie czasem z korka wlewu oleju. nie wiem jak jest dokładnie w tym silniku i co jest konkretnie z lewej strony pod plastikiem...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości