DZUZE SPALANIE w Vento 1.8 AAM POMOCY!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn mar 21, 2005 11:46

Nie chcę się wymądrzać, ale a propos ciśnienia: teoretycznie to 9:1= 9 x ciśnienie atmosferyczne (9 atm). Ale na silniku to nie to samo, bo dochodzi kilka dodatkowych czynników (pod wpływem sprężania rośnie temperatura gazu, czyli powietrza w cylindrze, co pociąga za sobą dalszy wzrost ciśnienia, poza tym cylinder nigdy nie opróżnia się całkowicie - nigdy ciśnienia nie mierzy się na 1 cyklu, a zauważyłeś że stopniowo rośnie i dopiero po chwili stabilizuje się na poziomie max- popatrz na manometr podczas pomiaru)

Ale co tam, lepiej :pub: się napić


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

chrzancio

Post autor: chrzancio » pn mar 21, 2005 15:22

czyś pisze:Nie chcę się wymądrzać, ale a propos ciśnienia: teoretycznie to 9:1= 9 x ciśnienie atmosferyczne (9 atm). Ale na silniku to nie to samo, bo dochodzi kilka dodatkowych czynników (pod wpływem sprężania rośnie temperatura gazu, czyli powietrza w cylindrze, co pociąga za sobą dalszy wzrost ciśnienia, poza tym cylinder nigdy nie opróżnia się całkowicie - nigdy ciśnienia nie mierzy się na 1 cyklu, a zauważyłeś że stopniowo rośnie i dopiero po chwili stabilizuje się na poziomie max- popatrz na manometr podczas pomiaru)

Ale co tam, lepiej :pub: się napić
Pewnie ze masz racje. Nie watpie w to... poprstu w tym temacie bylem nie doinformowany! hehe Piwka tez sie chetnie napije ale nadal nurtuje mnie ta sprawa z głowica...
Nie wiesz co dokladnie bylo nie tak w Twojej? Wymieniales cala czy regenerowales,a jezeli tak to co? Masz moze pojecie czy ten moj "tuning" moze miec racje bytu w rzeczywistosci ?? ;p



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn mar 21, 2005 19:13

Nic nie przerabiałem, wymieniłem zawory, nawet nie było potrzeby planować. Wentyle ssące "zarosły" od góry od oleju wciąganego przez uszczelniacze na trzonkach (nagar) i zaczęły pękać (przegrzanie). Plus holenderscy mechanicy - przesunięty pasek rozrządu. Plus podstawa pod wtryskiem.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

chrzancio

Post autor: chrzancio » pn mar 21, 2005 22:25

czyś pisze:Nic nie przerabiałem, wymieniłem zawory, nawet nie było potrzeby planować. Wentyle ssące "zarosły" od góry od oleju wciąganego przez uszczelniacze na trzonkach (nagar) i zaczęły pękać (przegrzanie). Plus holenderscy mechanicy - przesunięty pasek rozrządu. Plus podstawa pod wtryskiem.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.
No dziekuje Ci bardzo! Teraz jestem mądrzejszy o troche!

MOZE JACYŚ INNI UŻYTKOWNICY SILNIKÓW AAM MIELI JAKIEŚ USTERKI?
JAKIE MACIE SPALANIE?
OPINIE,PORADY??



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » wt mar 22, 2005 09:08

Mam golfika z silnikiem AAM i ma przejechane 144 tys. Na autostradzie

jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8

do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10

latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście

150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » wt mar 22, 2005 09:08

Mam golfika z silnikiem AAM i ma przejechane 144 tys. Na autostradzie

jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8

do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10

latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście

150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt mar 22, 2005 20:57

W miescie motor super. Passat 91, 8,5 lato, 9 zima, trasa - 5,7-6.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

tomi4you

Post autor: tomi4you » śr mar 30, 2005 22:29

Witam, mam ten sam problem samochod jeszcze 3 mc temu palil w miescie ok 10L/100km teraz spala 14L. Niestety nieudalo sie ustalic jaka moze byc przyczyna :( Chyba bedzie trzeba go sprzedac :(


-----------------------------------------
Golf III 1.8 AAM 94' Kombi



P!@sek

Post autor: P!@sek » śr mar 30, 2005 23:25

sonda coś chrzani !! wymień ją !! :hmm:



chrzancio

Post autor: chrzancio » czw mar 31, 2005 04:24

P!@sek pisze:sonda coś chrzani !! wymień ją !! :hmm:
Nie sonda.... jest nowa więc coś innego...
Jezeli komukolwiek przydazylo sie cos takiego ze spalaniem niech napisze jak sobie poradził...

KAŻDA INFORMACJA MOŻE BYĆ NA WAGĘ ZŁOTA!!



P!@sek

Post autor: P!@sek » czw mar 31, 2005 17:02

no to wtryski ci leją :chytry:



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw mar 31, 2005 19:19

Chyba jeden...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

chrzancio

Post autor: chrzancio » czw mar 31, 2005 21:26

P!@sek pisze:no to wtryski ci leją :chytry:
Fachowiec oglądał i też nie to... pozatym na gazie by tyle nie wciagal...
Zostaje chyba tylko głowica...
Czytalem juz ze ludzie mieli takie problemy i zmieniali głowice tyle ze najczesciej na wielopunkt... a ja mam mozliwosc kupna glowicy od ABSa po planowaniu itp za 300 co wy nato?



chrzancio

Post autor: chrzancio » śr kwie 06, 2005 01:05

No i KUPIŁEM GŁOWICE.
Jestem w połowie roboty. Wyciągnołem stara i niestety wygląda na dobrą.
Mam nowy dolocik powietrza wypolerowany bez "jeża".
Zmontujemy zobaczymy :food:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 459 gości