JESZCZE RAZ NA TEMAT UBYTKU PŁYNU CHŁODN.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszstrzelce

JESZCZE RAZ NA TEMAT UBYTKU PŁYNU CHŁODN.

Post autor: lukaszstrzelce » pn mar 21, 2005 20:12

Witam. Jeszcze raz piszę o tym co mi spędza sen z powiek :otepienie:
Zauważyłem, że ucieka mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.
Nie ma żadnego masła pod zakrętką oleju ani na bagnecie
Sprawdzałem płyn na obecność CO2 ale nie wykazało (ciecz sie nie zabarwiła na zielono)
Przy odkręconej zakrętce od zbiorniczka przegazowałem golfika ale płyn nie wyciekał
Nie zauważyłem też wycieków ze zbiorniczka (ale za to nie dam sobie głowy obciać) bo wygląda niepewnie
Czy przy takich objawach moze to być walnięta uszczelka pod głowicą.,
Jaki jest całkowity koszt wymiany uszczelki.
Za konstruktywne porady z góry dzięki.



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » wt mar 22, 2005 01:04

uszczelka raczej nie. Mi tez sie tak wydawało, choć jeszcze nie wiem do końca.
A szyby ci nie parują?? Jak tak to w okolicy nagrzewnicy ci uczieka,
albo coś dokręcić wystarczy.
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=9942



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » wt mar 22, 2005 08:53

jak garażujesz auto pod chmurką to w okresach zimowych przy dużych mrozach jest zjawisko takie że na złączach przewodów od płynu chłodniczego, wszelakiego rodzaju trójnikach z opaskami materiał się kurzcy (prawo fizyki) i tak powstają minimalne szczeliny którymi płyn się sączy, jak rozgrzejesz auto to szczeliny samoczynnie znikają bo się materiał rozszerza od ciepła, a plamki płynu szybko parują i możesz nie zobaczyć nawet w którym miejscu ci kapie. Najlepiej na zimny silniku zobaczyć (oczywiście jak jest mróz bo tylko w tedy wykaże te mikro szczeliny) czy nie ma plamki płynu. Jeśli nie miałeś tego probelemu w okresie wiosennym i zimowym i jesiennym oraz jeśli masz silnik bez wycieków i nie masz zabrudzonej chłodnicy i jesli garażujesz auto na mrozach to to może być przyczyną. Ja tak miałem w swoim MK2 i teraz w MK3.


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » wt mar 22, 2005 08:56

ja też tak miałem z uszczelką wszystko OK a płyn i tak ubywał i

wymieniłem korek od zbiorniczak zainwestowałem całe 7 zł i terz już nic

nie ubywa :) ile plynu wlałem tyle jest



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości