sprawdzanie turbiny 1.9 TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sprawdzanie turbiny 1.9 TD
Prosze mi powiedzieć jak można sprawdzić domowymi spowobami turbine w golfie 1.9 TD. Próbowałim kiedyś tak że: na postoju dałem gazu że było 2500 obr/min i czekałem aż się silnik sam rozkręci na wyższe obroty, ale obroty wzrosły tylko minimalnie. Czy istnieją jakieś inne metody sprawdzenia turbiny?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
tu bylo poruszane przy dodawaniu gazu na 2500 obrotow http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t= ... t=diezelek
kto szybko jedzie tego wolno niosa
ale w srodku siedziales i patrzales na obrotomioerz czy wyszedles otowrzyles maske i dodawales gazu??
drugi sposob to zobacz elastycznosc jaka jest niwewiem jak w 1.9 jest ale umnie w 1.6Td jade na 3 biegu tak okolo 60-70km/h mam wtedy cos okolo 2800obrotow jade tak przez chwile trzymajac na obrotach i pozniej wciskam mu do energicznie gaz nie do konca ale tak na 1/2 i jest wtedy ładne przyspieszenie czyli musi dzialeac
kolejny przykład to scisniecie wezy od turbiny nawet na jałowych obrotach scisniecie wezy bedzie powodowac ze silnikowi bedzie brakowalo powietrza i moze zgasnac przy wyzszych niewiem czy przy dobrej turbinie scisniesz wąż
mozesz tez odkrecic wąż ten co idzie do filtra powietrza przy samej turbinie i zobaczyc czy wal/wirnik nie ma luzow jak ma to juz trzeba myslec jak nie rusza sie to spoko
drugi sposob to zobacz elastycznosc jaka jest niwewiem jak w 1.9 jest ale umnie w 1.6Td jade na 3 biegu tak okolo 60-70km/h mam wtedy cos okolo 2800obrotow jade tak przez chwile trzymajac na obrotach i pozniej wciskam mu do energicznie gaz nie do konca ale tak na 1/2 i jest wtedy ładne przyspieszenie czyli musi dzialeac
kolejny przykład to scisniecie wezy od turbiny nawet na jałowych obrotach scisniecie wezy bedzie powodowac ze silnikowi bedzie brakowalo powietrza i moze zgasnac przy wyzszych niewiem czy przy dobrej turbinie scisniesz wąż
mozesz tez odkrecic wąż ten co idzie do filtra powietrza przy samej turbinie i zobaczyc czy wal/wirnik nie ma luzow jak ma to juz trzeba myslec jak nie rusza sie to spoko
od 2500 mugl niezastartowac tzreba bylo go tak 2800 przytrzymac,wtedy musi sam pujsc do konca,w moim mk2 GTD tak bylo,a mialem 2 silniki bo jeden zajechalem...wiec zobacz przy wyzszych obrotach...jak nie pujdzie to nie dobrze,ale przeciez jak jedzesz to chyba czujesz czy dziala nie???to czuc dosc wyraznie,najlepiej na 2 moim zdaniem...,a moze byc ze masz zatkany ten zawor w pompie cxzyli ta gruszka i dlatego nie chce tak zrobic,jeden typ tak mial,przcezyscioł i bylo ok...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Co do pytania to siedziałem w aucie i patrzyłem na obrotomierz. Golfik na dwujce się zbiera tak najbardziej to od 1900 obrotów, ale nie mam porównania z innym 1.9 TD i tak naprawde to nie wiem czy zbiera się tak jak powinien. Kiedyś jak go kupiłem to wydaje mi się że bardziej się zbierał, a może tylko się do niego przyzwyczaiłem. Będe sprawdzał wedug waszych wskazówek, dzięki za porady.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości