sprawdzanie turbiny 1.9 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

sprawdzanie turbiny 1.9 TD

Post autor: piosz7 » ndz mar 20, 2005 21:02

Prosze mi powiedzieć jak można sprawdzić domowymi spowobami turbine w golfie 1.9 TD. Próbowałim kiedyś tak że: na postoju dałem gazu że było 2500 obr/min i czekałem aż się silnik sam rozkręci na wyższe obroty, ale obroty wzrosły tylko minimalnie. Czy istnieją jakieś inne metody sprawdzenia turbiny?
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » ndz mar 20, 2005 21:07

dołanaczam siędo tematu:)


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pn mar 21, 2005 12:48

tu bylo poruszane przy dodawaniu gazu na 2500 obrotow http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t= ... t=diezelek


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn mar 21, 2005 14:47

ale w srodku siedziales i patrzales na obrotomioerz czy wyszedles otowrzyles maske i dodawales gazu??
drugi sposob to zobacz elastycznosc jaka jest niwewiem jak w 1.9 jest ale umnie w 1.6Td jade na 3 biegu tak okolo 60-70km/h mam wtedy cos okolo 2800obrotow jade tak przez chwile trzymajac na obrotach i pozniej wciskam mu do energicznie gaz nie do konca ale tak na 1/2 i jest wtedy ładne przyspieszenie czyli musi dzialeac
kolejny przykład to scisniecie wezy od turbiny nawet na jałowych obrotach scisniecie wezy bedzie powodowac ze silnikowi bedzie brakowalo powietrza i moze zgasnac przy wyzszych niewiem czy przy dobrej turbinie scisniesz wąż
mozesz tez odkrecic wąż ten co idzie do filtra powietrza przy samej turbinie i zobaczyc czy wal/wirnik nie ma luzow jak ma to juz trzeba myslec jak nie rusza sie to spoko



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 21, 2005 21:41

od 2500 mugl niezastartowac tzreba bylo go tak 2800 przytrzymac,wtedy musi sam pujsc do konca,w moim mk2 GTD tak bylo,a mialem 2 silniki bo jeden zajechalem...wiec zobacz przy wyzszych obrotach...jak nie pujdzie to nie dobrze,ale przeciez jak jedzesz to chyba czujesz czy dziala nie???to czuc dosc wyraznie,najlepiej na 2 moim zdaniem...,a moze byc ze masz zatkany ten zawor w pompie cxzyli ta gruszka i dlatego nie chce tak zrobic,jeden typ tak mial,przcezyscioł i bylo ok...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt mar 22, 2005 04:53

no wsumie na 2 biegu tak przy 30-40 jak depniesz to ładnie sie zbiera masz racje
ale ja na 3 biegu lubie deptac ahhh kupa dymu i mnie niema



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » wt mar 22, 2005 08:19

Co do pytania to siedziałem w aucie i patrzyłem na obrotomierz. Golfik na dwujce się zbiera tak najbardziej to od 1900 obrotów, ale nie mam porównania z innym 1.9 TD i tak naprawde to nie wiem czy zbiera się tak jak powinien. Kiedyś jak go kupiłem to wydaje mi się że bardziej się zbierał, a może tylko się do niego przyzwyczaiłem. Będe sprawdzał wedug waszych wskazówek, dzięki za porady.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości