mk3 1,9 D - silne drgania na wolnych obrotach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz mar 20, 2005 22:31

Traper pisze: A ile Twój samochodzik ma przejechane ? Mój ma 244 tys.

Pozdr. Traper.
Licznik wskazuje 210 tys ale wiem, że ma juz z 260 tys :grin:


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz mar 20, 2005 23:04

Unicron pisze:jesli wtryski będa walnięte to test ciśnienia sprężania to pokaże??

czy w wtryskach wymienia się tylko końcówki czy całość?? ile taka "zabawa" kosztuje??
Raczej nie wykaże, ale VAG powinien. Taniej na pewno będzie wymienić końcówki, jeśli natomiast całe to najlepiej z AFNa - mają większy wydatek i jakieś 5 kucyków powinno się zameldować więcej :). Komplet wtrysków używek zczyna się od jakiś 700pln


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » pn mar 21, 2005 12:00

Ja na szczescie w moim TDI jest ok, ma juz przejechane 205 000 km i brak jakichkolwiek wstrzasow. Ale natomiast mam jeszcze 1.6 D i czasem troche nim kolybie na wolnych obrotach, ale wiem ze to jest sprawa koncowek wtryskow wiec od tego trzeba zaczac sprawdzanie, bo jak sie juz zagrzeje to nic nie kolybie i jest jak w nowym.



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » pn mar 21, 2005 19:26

Mariusz D. pisze: ale wiem ze to jest sprawa koncowek wtryskow wiec od tego trzeba zaczac sprawdzanie, bo jak sie juz zagrzeje to nic nie kolybie i jest jak w nowym.
niestety u mnie jak się nagrzeje to drgania nadal są


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Traper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 23, 2004 06:00
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Traper » pn mar 21, 2005 21:33

Dzięki wszystkim za wszelkie podpowiedzi. Będę kolejno próbował i jak coś z tego wyjdzie, to dam znać.

Pozdr. Traper.


"Wszystko jest trudne, nim stanie się proste"

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » czw mar 24, 2005 20:43

Witam

Dziś odebrałem auto od mechanika i oni ręce załamują tzn. nie potrafią wytłumaczyć tych dragań (dodam, że to jest dobra stacja a nie żaden garaż:-) Ciśnieni sprężania w normie jak na 260tys tzn. 26-25-27-26. Po podłacznei pod VAGa nic nie znaleźli oprócz złego kątu wtrysku (było 01,04,000), lecz to nie uciszyło drgań. Nawest silnik mi podnieśli aby zobaczyć poduszki i dokładnie je sprawdzili, są ok.

Więc ja tylko załamać się teraz mogę bo sprawy nie wyjaśniłem. jedyne co mogę jeszcze zrobić to wymienić wydech bo gdy się trzęsie to mi hałasuje - rdza od środka go już strawiła.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości