Bardzo szybko tracę płyn chłodzący pomimo braków wycieku!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Bardzo szybko tracę płyn chłodzący pomimo braków wycieku!

Post autor: karasbp » sob lut 03, 2007 15:21

Bardzo szybko tracę płyn chłodzący pomimo braków wycieku! Po zrobieniu około 200 km zapala mi się kontrolka i muszę dolewać Borygo. Co to jest? Czy to normalne? Pomóżcie!


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
Rytlo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw gru 21, 2006 22:57
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Rytlo » sob lut 03, 2007 15:31

wyciek jakis musi byc skoro takie ilosci tracisz, ale jak jestes pewny ze nie to moze uszczelka pod glowica, sprawdz czy masz plyn w ojeju ale nawet gdyby to byla uszczelka to nie tracil bys tak duzo!



Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Post autor: JayT » sob lut 03, 2007 15:36

Jesteś pewien, że nie ma wycieków? Płyn chłodzący może szybko odparowywać przy rozgrzanym silniku - tak więc może nawet nie widzisz, skąd ucieka. Sprawdź także bagnet, czy nie ma przypadkiem płynu w oleju (padnięta uszczelka).


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: karasbp » sob lut 03, 2007 15:49

koledzy, płynu w oleju nie stwierdziłem. na bagnecie byłoby widać, a tu tylko czysty olej


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Post autor: JayT » sob lut 03, 2007 15:52

No to pewnie ucieka gdzieś indziej - sprawdź wszystkie węże i złączki, czy gdzieś nie widać śladów wycieku... może ze starości się coś rozszczelniło. Obyś tylko nie miał np. dziury w chłodnicy.


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » sob lut 03, 2007 15:57



[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lut 03, 2007 15:58

mozlwie ze przez nagrzewice spierdzielia do środka auta, sprawdz w jej okolicahc czynei ma wilgoci



Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » sob lut 03, 2007 16:14

mialem podobnie w mk 3 td
i szukkkkkaaaaaaallllleeeeeem.Co sie okazalo ze wezyk przy samej pompie wody pekniety byl i tam jakos spierniczl plyn ,nie bylo ani widac ani czuc


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Wolu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: śr sty 31, 2007 18:35
Lokalizacja: PRUDNIK - GERAARDSBERGEN (BELGIA)
Kontakt:

Post autor: Wolu » sob lut 03, 2007 16:50

W moim golfiku tez znikał płyn i okazałosie że nagrzewnica miala wyciek, wiec moze warto zebys prawdził!!!


POMÓZ INNYM: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841&start=0

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob lut 03, 2007 17:15

ja też traciłem płyn i ciężko było zlokalizować wyciek bo płyn wyparowywał z miejsca wycieku
aż w końcu był na tyle duży że nawet ślepy by zobaczył
okazało się że wali spod krućca przy głowicy



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob lut 03, 2007 18:04

a mnie sie wydaje ze ucieka ci przez korek! od wlewu!
tego normanie nie zauwazysz bo jak sie nagrzeje to plyn szybko znika!
mozesz oblozyc sobie zbiornik np chusteszkami i zobaczysz czy sa wilgne czy nie
ja mialem tak ze sporo mi ubywalo nawetnie sprawdzalem bo znalem objaw ze starej skody jak nie bylo wyciekow ani plynu w oleju to wymienilem se korek ok 14zl i po klopocie@!!



kinek86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: śr lis 29, 2006 13:25
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: kinek86 » sob lut 03, 2007 18:09

moim zdaniem to moze byc tez pompa wody mialem tez tak kiedys lałka bardzo a nic nie bylo widac...


Krzysiek

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » sob lut 03, 2007 18:13

a mnie sie wydaje ze ucieka ci przez korek! od wlewu!
tego normanie nie zauwazysz bo jak sie nagrzeje to plyn szybko znika!
mozesz oblozyc sobie zbiornik np chusteszkami i zobaczysz czy sa wilgne czy nie
ja mialem tak ze sporo mi ubywalo nawetnie sprawdzalem bo znalem objaw ze starej skody jak nie bylo wyciekow ani plynu w oleju to wymienilem se korek ok 14zl i po klopocie@!!
no właśnie a tak się zapytam torszkę patrzyłem u siebie i jak się auto zagrzeje i zgaszę silnik to takie syczenie słychać spod korka
ale jest sucho do okoła, dodam że autem nie jeżdziłem tylko chodziło sobie na wonych obrotach aż sie rozgrzało
czy w trakcie jazdy mogłoby wywalać tamtędy wode??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

lukasz83_23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw lis 09, 2006 12:52
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: lukasz83_23 » sob lut 03, 2007 19:02

a jak masz zimny silnik nie zauwazyles zeby z rury wydechowej walila duza chmura pary jezeli tak to na 99% masz walnieta uszczelke pod glowica



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości