Witam.
Od kilku miesięcy posiadam VW Golfa MK2 1.3 (gaźnik).
Chciałem się doweidzieć o koszty i czy jest możliwe przerobienie gaźnika na wtrysk, chciałem ograniczyć spalanie
Ewentualnie czy nie bedzie problemu ze zmiana silnika z 1.3 na przykladowo 1.6 z MK2 lub 1.4/1.6 z MK3 , interesuje mnie tez zwiekszenie mocy.
Pozdrawiam
Wymiana /Zmiana Silnika Golf MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana /Zmiana Silnika Golf MK2
Ostatnio zmieniony pt lut 02, 2007 14:26 przez Ardiano, łącznie zmieniany 1 raz.
ja przerabiałem gaźnik na wtrysk ale w silniku 1.6
Wtrysk miałem z 1.8 RP
Ty musiałbyś skompletować wszystko z 1.3 na monowtrysku (nie pamietam sybolu)
Bo jesli bys wcis do niego kompa z 1.8 to marnie widze Twoj silniczek ;P
a jesli chodzi o swap...
poprzedni właściciel mojej furki też miał 1.3 i zmienił na 1.6 wiec na pewno da się zrobić musisz tylko kupić kompletny silnik (z całym osprzętem) koło 1000 dasz za 1.6 + robocizna.. gdzieś drugie tyle... zanim założyłem wtrysk też chciałem zrobić swapa mojego 1.6 na 1.8.. ale zrezygnowałem... po pierwsze koszty.. a po drugie.. ciężko jest znaleźć kompletny silnik w dobrym stanie.
Przeróbka na wtrysk w moim kosztowała mnie jakis 700PLN.. częsci + robocizna.. ale nie żałuję.. rewelacja. Powodzonka
Wtrysk miałem z 1.8 RP
Ty musiałbyś skompletować wszystko z 1.3 na monowtrysku (nie pamietam sybolu)
Bo jesli bys wcis do niego kompa z 1.8 to marnie widze Twoj silniczek ;P
a jesli chodzi o swap...
poprzedni właściciel mojej furki też miał 1.3 i zmienił na 1.6 wiec na pewno da się zrobić musisz tylko kupić kompletny silnik (z całym osprzętem) koło 1000 dasz za 1.6 + robocizna.. gdzieś drugie tyle... zanim założyłem wtrysk też chciałem zrobić swapa mojego 1.6 na 1.8.. ale zrezygnowałem... po pierwsze koszty.. a po drugie.. ciężko jest znaleźć kompletny silnik w dobrym stanie.
Przeróbka na wtrysk w moim kosztowała mnie jakis 700PLN.. częsci + robocizna.. ale nie żałuję.. rewelacja. Powodzonka
Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego
zonk - niema w mk2 silnika 1.3 na monowtrysku - jest tylko wielopunkt - powiedz ile spala twój gażnikowiec to ci powiem czy mój na szprycy jest oszczędniejszy, aha- taka ciekawostka-na wtrysku i na gażniku moc jest ta sama, minimalna różnica w momencie obrotowym na kożyść wtrysku, no i troche lepsza dynamikareplay pisze:Ty musiałbyś skompletować wszystko z 1.3 na monowtrysku
[quote="Ardiano"]No cos 7-8l na 100 w trybie mieszanym mi pali...z tym ze mowie tu o lpg bo na benzynie nie sprawdzalem.
hehe - jak ci tyle gazu spala to powinieneś go po wydechu całować że tak malutko, mi beny 7,5-8,5/100 w zalżności od pory roku ciagnie, nie licz że po wymianie silnika na jakiś inny będziesz miał mniejsze spalanie-chyba jak sobie diesla wsadzisz, a jak wsadzisz 1,6 to poniżej 9-10l/100 gazu przy spokojnej jeżdzie nie zejdziesz(nawet przy bardzo spokojnej )
hehe - jak ci tyle gazu spala to powinieneś go po wydechu całować że tak malutko, mi beny 7,5-8,5/100 w zalżności od pory roku ciagnie, nie licz że po wymianie silnika na jakiś inny będziesz miał mniejsze spalanie-chyba jak sobie diesla wsadzisz, a jak wsadzisz 1,6 to poniżej 9-10l/100 gazu przy spokojnej jeżdzie nie zejdziesz(nawet przy bardzo spokojnej )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 84 gości