Spryskiwacze szyb, koncowki zapchane?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Spryskiwacze szyb, koncowki zapchane?

Post autor: dark972 » pt lut 02, 2007 16:38

Mam problem ze spryskiwaczami szyb w mk4 z 2002r.
Końcówki mi nie rozpryskują ,tylko albo leją na szybę ,albo wcale nie podają płynu.
Próbowałem już je przepychać i wygląda ,ze są drożne, jednak po podłaczeniu do przewodów ponownie żle sprykują szyby.
Co zrobić?
Czy jest możliwośc by dokupić same koncówki?
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 14:01 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » pt lut 02, 2007 17:18

zdemontuj, i przedmuchaj, ja jak swojego kupilem to pol godziny nad jedna siedzialem taki patent... :grrr: ale zadzialalo :okej:



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » pt lut 02, 2007 17:21

dmuchałem , przetykałem iglą , chyba z 10x. jestem tak zdesperowany tymi dyszami ,że chcę kupić nowe.........znalazłem z w sieci ,ale za szt. chcą min. dwie dychy... to zdzierstow jak za kawałek plastiku :grrr:



johan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sty 25, 2007 17:36
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: johan » pt lut 02, 2007 18:32

może jest małe ciśnienie w spryskiwaczu mógł jakiś paproch przydkać węrzyk przy wyjściu ze zbiorniczka lub uszkodzony jest przewód ( lód mógł rozsadzić ) sprawdz czy układ jest szczelny



Awatar użytkownika
Labudin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt maja 08, 2007 00:53
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Labudin » śr maja 23, 2007 19:42

Mialem ten sam problem rozwiazalem go nastepujaco: Wyciaglem weze z maski i okazalo sie ze byly poobrywane koncowki laczace weza z dysza. Wyciaglem zlozylem do kupy i sciaglem opaskami i teraz gra. Tez mi z jednego lalo a z drugiego nic lub na zmiane. Moze bedziesz mial podobny problem.


[img]http://images20.fotosik.pl/404/391db8446f84df4d.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 24, 2007 13:28

1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.

2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.

3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.

4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 95 gości