VR6 nie chce odpalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Seba28Vr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 26, 2007 19:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

VR6 nie chce odpalic

Post autor: Seba28Vr6 » czw lut 01, 2007 18:25

Witam!!tylko nie krzyczcie na mnie ze nie uzylem opcji szukaj ale mi nie dziala wpiasem i mam baila strone nic nie wyswietlilo!!!a mianowcie dzis rano odpalilem go i przejechalem jakies 500m i stanol jak by zabraklo paliwa!!!z kumplem sprawdzilismy czy pompa dziala no i podaje paliwo!!!!mam w nim imobilajzer i moze on nie odblokowal mi pradu na swiece??bo jak sprawdzalismy to byla slaba iskra:(no i ten imobilajzer jak go nie wlzoe to wogole nie moge krecic rozrusznikiem i czy jets taka mozliwosc ze on daje prad na rozrusznik a nie na swiece???pomozcie!!!jest to golf 3 vr6 92 rok silnik AAA
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 13:15 przez Seba28Vr6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw lut 01, 2007 18:56

Jak normalnie imobilajzer nie pozwala zakręcić rozrusznikiem, a w Twoim przypadku kręci tylko nie odpala to pewnie nie to...
Skoro mówisz, że daje słabą iskrę to może trzeba by się kopułce przyjrzeć :?:
Bo rozumiem, że jak rocznik '92 to masz kopułkę a nie moduł.
Tak samo może kable już stare - nie ma czasem przebić :?: :?:
Kopułkę możesz zdjąć i jakimś spirytusem przemyć.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw lut 01, 2007 19:54

ja stawiam na cewkę zapłonową,albo kable,ale raczej to cewka. Ma przebicie i nie zapali mimo że jest jakaś tam iskra to komputer warjuje i to dlatego... SPRAWDŻ CEWKĘ,NAJLEPIEJ BYŁOBY PODMIENIĆ OD INNEGO...



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lut 01, 2007 19:56

zobacz jaka bedzie iskra jak włożysz świece w ten przewód co dopropwadza prąd do rozdzielacza porównaj z iskra na świecach z kabli własciwych


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw lut 01, 2007 20:15

misiekemeryt160, może to i dobry sposób z tym żeby zbadać to tak jak opisujesz,ale czy jesteś pewny że to nie uszkodzi czegoś z elektroniki???



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt lut 02, 2007 00:10

a nei lepiej pod kompa go podpiac? to nei maluch ze sie sprawdzi meirnikiem.. tu troche elektroniki jzu jest...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pt lut 02, 2007 08:00

pawel3, a co niby ma sie uszkodzidż? wszystko będzie ok. zapłon jest tu klasyczny MAPET, nic nie pisałęm o mierniku to raz 2 elektronika w VR6 ogranicza się do etrysku paliwa a jezeli chodzi o elektronike w zapłonie to maluch jest bardziej zaawansowany :lo:he he


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

Seba28Vr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 26, 2007 19:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Seba28Vr6 » pt lut 02, 2007 13:20

No wiec nie ma iskry na swiece!!byl u mnie elektryk i mowi ze blokuje imobilajzer!!bo to jes seryjny zakladany jako opcja w vr6!!i on jest podpiety do kompa!!i teraz nie wiem co mam zrobic??niby ten elektryk powiedzial ze trzbea miec kompa i to sie odblokuje albo go usunie:)kumpel mnie straszy ze za to wezme min 500zl:(:(zna moze ktos jakis miescje w poznaniu gdzie mozna by to zrobic??tez nie drogo:)



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt lut 02, 2007 13:47

Seba28Vr6 pisze:No wiec nie ma iskry na swiece!!byl u mnie elektryk i mowi ze blokuje imobilajzer!!
A no widzisz.
Mówiłeś, że ma iskrę tylko słabą co wykluczało imobilajzer a wskazywało na problem z kopułką/kablami etc...

W takim wypadku nie jestem pewien czy da się go tak łatwo "usunąć" czy rozkodować za pomocą VAG-a.
Koledzy robili to w ABF-ie i niestety właśnie zapłacili coś koło 5 stówek....


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Seba28Vr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 26, 2007 19:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Seba28Vr6 » pt lut 02, 2007 13:58

Wlasnie dzwonilem do takiego kolesia co podlacza auta do kompa i powiedzial ze to nie jest imobilajzer tylko wtryski:(:(juz sam nie wiem:)



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt lut 02, 2007 15:49

Seba28Vr6 pisze:Wlasnie dzwonilem do takiego kolesia co podlacza auta do kompa i powiedzial ze to nie jest imobilajzer tylko wtryski
A co mają wtryski do tego, że nie masz iskry :?: :?:
Przecież jak nie ma iskry to wtryski mogą zapierdzielać i litr na sekundę a i tak nie odpali...

Przed chwilą mówiłeś, że nie ma iskry.
Wtryski to jest zupełnie inna historia - więc jak w końcu jest - jest ta iskra czy nie :?:
Jeżeli nie ma to od tego trzeba by zacząć bo wtryski to możesz sobie i na nowe wymienić a bez iskry i tak nie da to kompletnie nic.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Seba28Vr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 26, 2007 19:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Seba28Vr6 » sob lut 03, 2007 13:06

Nie ma iskry:(:(za chwile jade do kumple do servisu Vw Krotoski Cichy no i podlacza go pod kompa i mam nadzieje ze bedzie ok:)

[ Dodano: 03 Lut 2007 17:20 ]
No wiec bylem w servisie vw!!!i padl czujnik liczby obrotów silnika:)ale nie mam go jeszcze ma moze ktos sprzedac???

[ Dodano: 04 Lut 2007 13:49 ]
No wiec bylem w servisie vw!!!i padl czujnik liczby obrotów silnika:)ale nie mam go jeszcze ma moze ktos sprzedac???

[ Dodano: 18 Lut 2007 03:39 ]
Witam paliwo z jakims syfem bylo.............



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » śr maja 07, 2008 10:16

mam podobny problem wszystko działało igiełka...zdjołem zderzak zmieniłem płyn chłodzacy i złaozyłem wszystko i chciałem odpalic aby odpowietrzyc układ a tu psikus i nic kręci kręci kręci ale nie chce zapalic..nei chce zaskoczyc..myślałem ze mam mało wachy bo była rezerwa..
dolałem 10 litrów i nic tak samo kręci kręci i a nie chce zaskoczyc..a zawsze chodził za 1 razem... nie wiem dodam ze lałem wode w okolicy zbiorniczka wyrównawczego..

nikt nei wie czemu tak sie dzieje !!!!!!!!!pomocy!!!!! glupia wymiana płynu i taki problem !!!!!! wrr...


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » śr maja 07, 2008 12:23

Czyli padł Ci czujnik Halla. Nówa oryginalny w ASO kosztuje 350zł.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości