Trójnik płynu chłodzącego silnik1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Trójnik płynu chłodzącego silnik1.3
Jak odkręcić ten trójnik pod aparatem. Nie mogę ruszyć tych śrub, a nie chcę żeby się urwały i zostały na amen.Czym potraktować te śruby żeby puściły. Czy jest na to jakiś skuteczny sposób?Szukałem w szukajce ,ale nie ma tam konkretnej podpowiedzi.
cezary za mało info podałeś odnośnie swojego VW. Podaj oznaczenie silnika i rok produkcji.
Ten trójnik to obudowa termostatu która jest przykręcona do głowicy na dwie śruby imbus "6". Bardzo dobrej jakości imbus 6 i po kłopocie. Przy odkręcaniu te śruby aż trzasną. Nie ukręcisz ich, są utwardzane.
Ten trójnik to obudowa termostatu która jest przykręcona do głowicy na dwie śruby imbus "6". Bardzo dobrej jakości imbus 6 i po kłopocie. Przy odkręcaniu te śruby aż trzasną. Nie ukręcisz ich, są utwardzane.
VWpower Golf
cezary cos nie tak z tym oznaczeniem silnika bo 1,3 MH jest na gazniku dwukomorowym pierburg 2E3 i był produkowany do końca 88r. Na pełnym wtrysku 1,3 z 91r był silnik NZ.
A te śruby mają przy odkrecaniu trzasnąć jeśli były dawno nie ruszane. A tak wogółe to po co chcesz odkręcać obudowę termostatu. Przecieka?
A te śruby mają przy odkrecaniu trzasnąć jeśli były dawno nie ruszane. A tak wogółe to po co chcesz odkręcać obudowę termostatu. Przecieka?
VWpower Golf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 430 gości